Marketing

10.08.2015
The 2015 Ad Blocking Report od společnosti PageFair (a za pomoci Adobe) říká, že blokování inzerce vyjde vydavatele na 22 miliard dolarů (14 % z internetové inzerce), blokujících uživatelů je 198 milionů (z 3,2 miliardy, tedy 6,1 %) a blokování za posledních 12 měsíců vzrostlo o 41 %. V Česku podle analýzy reklamy blokuje 11 % uživatelů, což má být 907 tisíc aktivních uživatelů (trochu jim ta čísla nesedí vůči velikosti internetové populace v ČR, tj.6,7 milionu od NetMonitoru).Odhad ušlých...
22.06.2015
Facebook změnu v oficiálním vyjádření odůvodňuje tím, že současné metriky upřednostňovaly nedůležité (neboli zábavné) příspěvky, avšak opravdu důležitá sdělení kvůli nedostatku liků a interakcí zapadla. K tomu, co nás zajímá, se totiž obzvlášť v případě zásadních událostí nutně nemusíme vyjadřovat – lze si to představit na příkladu negativní zprávy, u níž like často působí tak nějak nepatřičně.V praxi to bude fungovat tak, že Facebook bude monitorovat, kdy se uživatel zastaví při scrollování ve svém news feedu. Když u některého příspěvku zůstane delší dobu, bude to signál...
23.04.2014
Firemní prezentace je důležitým marketingových a komunikačním kanálem každé společnosti. Právě kvalitní webové stránky jsou hlavním nástrojem, který by vám měl přilákat zákazníky. Webová prezentace se nesmí podceňovat a je třeba jí věnovat velkou pozornost a také potřebné finanční prostředky.Vzhled webových stránek vaší společnosti bude mít velký vliv na oslovení potenciálních zákazníků, proto je velmi důležité, abyste design nepodcenili a zbytečně se tak hned na začátku nepřipravili o zákazníky, které vaše webová prezentace spíše odradí, než naláká. Předtím, než proběhne samotná...
29.08.2013
V pátek si vždycky dopřeju trochu osobních radostí a hodinku procházím všechny možné spamy a mailinglisty, které mi chodí na jeden speciální, k tomu zřízený účet. Je to takový můj úlet, kterým se snažím držet krok v branži pro nás důležité: emailová komunikace. Je fascinující, jak mizerně se v Česku mailinglisty používají. Nadpis jsem zvolil až téměř na hranici seomagořiny, ale je pravda, že prostým emailováním mohou eshopy nadělat slušné peníze. Jen to chce trochu myslet a trochu práce. Případně mírně investovat. Tak za prvé mějte na paměti, že pokud už jste získali emailový kontakt na...
20.08.2013
Reklamní slogan patří k propagaci od nepaměti. Jeho účelem je posílit značku, nebo na ni alespoň strhnout pozornost. Podle průzkumu Millward Brown dvě třetiny světových reklam slogan používají. Neplatí ovšem, že reklama se sloganem bude nutně účinnější než bez něj, slogan má pouze potenciál posílit vnímání značky.Malý německý experiment ukázal, že slogan se výrazně podílí na celkovém dojmu z reklamy. Zcela identická reklama s dvěma odlišnými slogany byla respondenty hodnocena odlišně.Jedním z funkčních prostředků, jak podpořit zapamatovatelnost sloganu, je jeho zhudebnění. Dobrým a...
20.08.2013
V roce 1960 v oblasti marketingu proslul profesor McCarthy, který vytvořil a pojmenoval čtyři výsledné složky marketingového mixu definovaného o sedm let dříve profesorem Bordenem. Produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace však nahlížejí na marketing z pohledu firmy. V současné době však tento pohled už ne zcela funguje a nahrazuje jej nový – pohled očima zákazníka prostřednictvím 4C.Nový pohled na novém trhuProblém s padesát let starým pojetím marketingového mixu označovaným souhrnně jako 4P spočívá v tom, že některé projekty krachují přesto, že...
05.06.2013
Píše "husákovskou" českoslovenštinou, je laciný populista a názory ostatních ho moc nezajímají. Taková je stručná diagnóza pobytu Andreje Babiše na sociální síti Twitter. Ale přesto platí, že je přirozeným talentem, který umí stručně zformulovat myšlenku a zaujmout s ní své publikum. Jestli chcete jeden důvod, proč se v Česku stát uživatelem Twitteru, pak jím může být právě Andrej Babiš. Tweety píše sám (bylo by ďábelsky rafinované, kdyby si našel autora, který by měl stejně špatnou češtinu jako on), inspirován aktuálními událostmi, případně z jakéhosi náhlého hnutí mysli. Rozhodně mu...
21.02.2013
Stále více podniků dnes sází na komunikaci prostřednictvím sociálních médií, jako jsou Facebook, Twitter či LinkedIn. Podle aktuální studie KPMG využívají sociální sítě k marketingovým účelům a jako podporu prodeje dvě třetiny firem. Rozsah využití sociálních sítí se stále více rozšiřuje. Už nejsou jen virtuálním místem setkávání běžných lidí, ale čím dál více se stávají pracovním prostředkem. Jsou využívány stále častěji jako praktický nástroj k propagaci, komunikaci a hledání zaměstnanců. Podle aktuální studie celosvětové sítě poradenských společností KPMG využívá sociální sítě právě k...


Busyman

Busyman.cz a jeho provozovatelé neposkytují služby investičního poradenství ve smyslu zákona č. 256/2004. Neposkytují poradenství pro trh s akciemi a cennými papíry. Dále také Busyman.cz, ani jeho provozovatelé, neručí za obsah zobrazených informací vložených samotnými inzerenty na internetové stránky Busyman.cz.

Tento portál provozuje společnost:
Genesis Invest s.r.o.
Haštalská 1072/6
110 00 Praha 1 - Staré Město

zapsaná pod C 175775 u Městského soudu v Praze. IČ: 24804185

© 2010 - 2020 Genesis Invest s.r.o.