Marketing

10.08.2015
The 2015 Ad Blocking Report od společnosti PageFair (a za pomoci Adobe) říká, že blokování inzerce vyjde vydavatele na 22 miliard dolarů (14 % z internetové inzerce), blokujících uživatelů je 198 milionů (z 3,2 miliardy, tedy 6,1 %) a blokování za posledních 12 měsíců vzrostlo o 41 %. V Česku podle analýzy reklamy blokuje 11 % uživatelů, což má být 907 ...
22.06.2015
Facebook změnu v oficiálním vyjádření odůvodňuje tím, že současné metriky upřednostňovaly nedůležité (neboli zábavné) příspěvky, avšak opravdu důležitá sdělení kvůli nedostatku liků a interakcí zapadla. K tomu, co nás zajímá, se totiž obzvlášť v případě zásadních událostí nutně nemusíme vyjadřovat – lze si to představit na příkladu negativní zprávy, u níž like často působí tak nějak nepatřičně.V praxi to bude fungovat tak,...
23.04.2014
Firemní prezentace je důležitým marketingových a komunikačním kanálem každé společnosti. Právě kvalitní webové stránky jsou hlavním nástrojem, který by vám měl přilákat zákazníky. Webová prezentace se nesmí podceňovat a je třeba jí věnovat velkou pozornost a také potřebné finanční prostředky.Vzhled webových stránek vaší společnosti bude mít velký vliv na oslovení potenciálních zákazníků, proto je velmi důležité, abyste design nepodcenili a...
29.08.2013
V pátek si vždycky dopřeju trochu osobních radostí a hodinku procházím všechny možné spamy a mailinglisty, které mi chodí na jeden speciální, k tomu zřízený účet. Je to takový můj úlet, kterým se snažím držet krok v branži pro nás důležité: emailová komunikace. Je fascinující, jak mizerně se v Česku mailinglisty používají. Nadpis jsem zvolil až téměř na hranici seomagořiny, ale je pravda, že prostým emailováním mohou eshopy nadělat slušné...
20.08.2013
Reklamní slogan patří k propagaci od nepaměti. Jeho účelem je posílit značku, nebo na ni alespoň strhnout pozornost. Podle průzkumu Millward Brown dvě třetiny světových reklam slogan používají. Neplatí ovšem, že reklama se sloganem bude nutně účinnější než bez něj, slogan má pouze potenciál posílit vnímání značky.Malý německý experiment ukázal, že slogan se výrazně podílí na celkovém dojmu z reklamy. Zcela identická reklama s dvěma...
20.08.2013
V roce 1960 v oblasti marketingu proslul profesor McCarthy, který vytvořil a pojmenoval čtyři výsledné složky marketingového mixu definovaného o sedm let dříve profesorem Bordenem. Produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace však nahlížejí na marketing z pohledu firmy. V současné době však tento pohled už ne zcela funguje a nahrazuje jej nový – pohled očima zákazníka prostřednictvím 4C.Nový pohled na novém...
05.06.2013
Píše "husákovskou" českoslovenštinou, je laciný populista a názory ostatních ho moc nezajímají. Taková je stručná diagnóza pobytu Andreje Babiše na sociální síti Twitter. Ale přesto platí, že je přirozeným talentem, který umí stručně zformulovat myšlenku a zaujmout s ní své publikum. Jestli chcete jeden důvod, proč se v Česku stát uživatelem Twitteru, pak jím může být právě Andrej Babiš. Tweety píše sám (bylo by ďábelsky rafinované, kdyby si...
21.02.2013
Stále více podniků dnes sází na komunikaci prostřednictvím sociálních médií, jako jsou Facebook, Twitter či LinkedIn. Podle aktuální studie KPMG využívají sociální sítě k marketingovým účelům a jako podporu prodeje dvě třetiny firem. Rozsah využití sociálních sítí se stále více rozšiřuje. Už nejsou jen virtuálním místem setkávání běžných lidí, ale čím dál více se stávají pracovním prostředkem. Jsou využívány stále častěji jako praktický nástroj...

Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace.

Zákazníci
Chcete mít stoprocentní jistotu, že je váš dokument bez jediné hrubky a stylisticky správně?
Korektura
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Concept Proof
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Kvalitní produkt si zaslouží krásný kabátek na míru. Vizuální komunikace je extrémně důležitá od vizitek až po web. Jste se současným stavem vaší grafické identity spokojeni? Grafika
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Prototyp
Máte svůj projekt dostatečně právně ochráněn proti konkurenci či případnému zneužití? Máte projekt ochráněn pro expanzi do dalších zemí? Ochrana produktu
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nevíte si rady s naceněním vašich produktů či služeb? Využijte individuální konzultace s některým z našich odborníků z řad našich mentorů. Nacenění
Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace. Zákazníci
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
V rámci našich aktivit jsme napojeni na řadu silných partnerů a distribučních kanálů. Zajímala by vás možnost spolupráce v této oblasti?
Distribuce
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Víte, že vlastnická struktura může být důležitým parametrem, jestli se investor rozhodne investovat do vašeho projektu, či ne? Vlastnická struktura
Nejste si jisti jak nastavit podmínky pro vstup investora (požadovaná investice vs. podíl)? Využijte odborné konzultace. Nabídka investorovi
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán

Busyman

Chcete mít přehled o novinkách a akcí jako první? Stáhněte si naši App Busyman
Google Play App Store

Busyman.cz a jeho provozovatelé neposkytují služby investičního poradenství ve smyslu zákona č. 256/2004. Neposkytují poradenství pro trh s akciemi a cennými papíry. Dále také Busyman.cz, ani jeho provozovatelé, neručí za obsah zobrazených informací vložených samotnými inzerenty na internetové stránky Busyman.cz.

Tento portál provozuje společnost:
Genesis Invest s.r.o.
Haštalská 1072/6
110 00 Praha 1 - Staré Město

zapsaná pod C 175775 u Městského soudu v Praze. IČ: 24804185

© 2010 - 2020 Genesis Invest s.r.o.