Další z projektů, realizovaných na Busyman.cz, na který jsme opravdu hrdí, je právě VIRTOOAL (www.virtooal.com), který řeší jeden z nejpalčivějších problémů všech e-shopů s oblečením, doplňky a kosmetikou.
“FIRST TRY, THEN BUY”, tak zní heslo dynamicky rostoucí společnosti, která svým řešením minimalizuje nákladné vratky nepadnoucího a nehodícího se zboží. Zároveň je tato transakce přímo vzorovým příkladem tzv. “chytrých peněz”, na které se tým Busyman již 8 let zaměřuje.
Posilou projektu VIRTOOAL se v tomto případě stal Vít Endler, někdejší dlouholetý šéf Mallu v Polsku a v Česku.
Gratulujeme!
Obchody specializující se na prodej na internetu stále usilovněji vymýšlejí, jak překonat základní nevýhodu proti kamenným prodejnám – to, že si zákazník nemůže zboží vyzkoušet. Testují spoustu nových technologií, ale žádná zatím nemá navrch.
VIRTOOAL nabízí e-shopům software fungující jako virtuální zrcadlo. V Česku jej od května využívá při prodeji kosmetiky Alza a malé e-shopy běžící na platformách od velkých firem, jako je Shopify, Shoptet a další.
Celé to funguje tak, že si zákazník buď vybere přednastavenou modelku a na ní si zkouší rtěnky, řasenky a make-up, anebo si nahraje do počítače svou fotku a testuje výrobky na své tváři. Nově bude možné i zkoušení v realitě přes web kameru.
Více si můžete přečíst v tomto článku.