REKAP - aneb konec manažerského rozhodování na základě pocitů
REKAP nebo-li REporting do KAPsy je dalším ze zajímavých projektů, se kterými začal v letošním roce Busyman spolupracovat v rámci mentoringového programu. Jedná se o fintechový startup, který představuje cloudový manažerský reporting napojený přímo na celou řadu nejrozšířenějších účetních systémů v České republice. Více detailů o produktu případně na www.rekap.online
REKAP vznikl jako nástroj pro nahlížení do účetnictví, získávání informací v podobě srozumitelných a přehledných manažerských reportů. Kvalitní informace pro rozhodování potřebuje každá firma a každý manažer. Zatímco řada velkých firem dnes vytváří nebo využívá robustní reportingové nástroje, představující investice v řádech statisíců korun, malé a střední firmy se musí obejít s možnostmi samotných účetních programů, které v této oblasti obvykle nepatří mezi nejsilnější. Proto vznikl REKAP jako jednoduchá cloudová aplikace s velkým spektrem hotových reportů, kterou lze napojit a zprovoznit obvykle do 24 hodin.
Zakladatel a spolumajitel firmy, Martin Plachý, nás oslovil na základě doporučení ze strany projektu Signi (dříve iSmlouva), který je také projektem, který prošel Busymanem a získal investici od našich angel investorů. Martin je dlouholetý finančník a účetní analytik, programátor, daňový poradce a auditor a hned od prvního setkání a vzájemného představení se začala rýsovat zajímavá spolupráce. REKAP se na trhu začal objevovat v roce 2018 a dnes ho má nasazeno přes 300 klientů. V roce 2021 se Martin rozhodl najít partnera pro potřebnou akceleraci firmy a vybudování obchodního oddělení. Pro potenciálního investora bylo nutné najít vhodnou strategii a představení produktu. V první fázi jsme s REKAPem pomáhali vytvářet obchodní strategii a hlavní cíle pro obchod a marketing v nejbližších letech. Martin už měl vytipovaného investora, přesto bylo nutné připravit klíčové materiály pro strategická jednání o budoucí investici. Právě v této době jsme s Martinem intenzivně spolupracovali a výsledkem je dnes realizovaný vstup partnera do REKAPu s finanční investicí. Od 1.10. se rozbíhá prodejní tým 4 obchodníků a 2 analytiků, které jsme společně vybrali a nyní se přesouváme k marketingu. Jeho cílem je zvýšení povědomí o značce/službě REKAP a její přidané hodnotě pro majitele a manažery všech malých a středních firem. Začínáme aktivně budovat poptávku a oslovovat nové klienty.
O tomto nadupaném projektu určitě ještě uslyšíte, protože má výborně nakročeno stát se pevnou součástí dnes tolik diskutovaného tématu “digitalizace účetnictví”, kde je managerský reporting jeho důležitou součástí.