Myšlenka vznikla díky zkušenostem z oblasti budování značky zaměstnavatele, znalostem trhu práce, náborového procesu a pracovní motivace lidí. Řeší problém, který vzniká v náborovém procesu: fluktuaci. Firmy nabírají lidi podle životopisu a propouští kvůli chování. I díky tomu přichází lidé do firem nemotivovaní a brzy zase odchází. Týmy díky tomu nejsou stabilní a výkonné. Fluktuace stojí firmy zásadní peníze, které nejsou na první pohled vidět - s lidmi často odchází know-how, občas i kolegové/kamarádi. Fluktuace narušuje morálku a výkonnost týmů, někdy může způsobit i ztrátu vztahů se zákazníky.
Projekt je tady pro firmy a šéfy, nespokojené s náborovým procesem a úspěšností výběru nových kolegů. Těm nabízí cestu k získávání motivovaných lidí, kteří tak často práci nemění. Projekt je pracovní portál, který propojuje uchazeče se šéfy podle toho, jak si spolu hodnotově sednou. Díky vlastnímu diagnostickému nástroji, který vyvinul společně s psychology a sociology, umí lidi propojit podle jejich osobních hodnot. Bez okolků, napřímo, transparetně, efektivně. Žádní prostředníci, žádné životopisy.
Portál využívají firmy jako Lasvit, Allianz, Notino, KKCG, Mews, Decathlon, Artin a další.
Autor začal podnikat ve svých 19 letech - distribuoval kalendáře na severní Moravě. Poté přesídlil do Prahy a zde 13 let vedl, posléze spoluvlastnil největší české kalendářové nakladatelství, které v průběhu let vytáhl z pozice nováčka na Market Leadera (z obratu 40M na téměř 200M Kč). Po úspěšném exitu, do rukou finančních investorů, spoluzaložil v roce 2012 poradenskou společnost. Zde se věnuje oblasti Employer Brandingu a výkonnosti firem. Díky expertíze na trhu práce investoval, v roce 2020, do rozvoje tohoto startupu.
V roce 2023 spuštěno MVP. Zejména díky povedené online kampani, která běží na sociálních sítích a Google, se každý den registrují nový uchazeči o zaměstnání. Momentálně je projekt na 2000 uchazečích, přičemž cena za jednoho uchazeče se pohybuje kolem 50 Kč. Má také několik platících zákazníků – šéfů. Ladí koncept a hledá optimální business model. V první fázi se projekt zaměřil na přímý prodej konkrétním šéfům. Nyní připravuje změnu business modelu: prodej firemních předplatných pro získání několika šéfů najednou jedním dealem. Do konce roku 2023 připravuje výzkum k doplnění současných poznatků a zpětné vazby trhu.
Investice umožní 100 % zapojení founderů, kteří jsou dnes zapojeni z 30 %. Tím zvýší tempo ve vývoji/obchodu a ověří koncept do konce roku 2024 (KPI je MRR > 5k EUR).
V uplynulých třech letech investovali společníci nad rámec svého času také 2.000.000 Kč.
Nabízíme podíl ve společnosti a tím podíl na produktu, který možná změní HR trh v celém západním světě. Ideální vstup je skrze convertible, ale jsme otevřeni i přímému podílovému vstupu hned od počátku.
Návratnost investice 3 roky formou úplného exitu nebo následným zhodnocením podílu/částečným exitem v následujících investičních kolech.