Jedná se o marketplace všech kvalitních ECO a BIO produktů. Jeho vývoj začal v lednu roku 2021, spuštěn byl v červenci téhož roku s cca 1 500 produkty. Další měsíc po spuštění již zalistoval nové partnery/produkty a nyní probíhá napojování na velké hráče (typu mall.cz, alza.cz, dokončuje se NOTINO a Dr. Max atd.). V březnu 2022 vznikly první marketingové kampaně, v květnu bylo zalistováno již 6 000 produktů, v listopadu 11 000 položek a nyní již celkový počet produktů činí více než 18 000 položek.
Projekt si klade za cíl poskytovat co největší výběr těch nejkvalitnějších ECO a BIO produktů (v šíři i kvalitě nabídky), budovat vlastní ECO značky, budovat výhradní distributorství (nyní v jednání s několika subjekty), napojovat se na velké hráče v ČR i zahraničí (Amazon, Alza, Mall, Kaufland atd.), vyšperkovat podrobné filtrování nabídky (certifikáty, původ výroby, uhlíková stopa, druhy vůní, atd.), implementovat hodnotící systém společností a jejich zodpovědnost k přírodě (s cílem motivovat velké korporace k nákupu ECO produktů).
Projekt v průběhu první poloviny roku 2023 získal více než 5.000.000 CZK od členů Busyman Angel Clubu, které významně pomohly s cash-flow tokem a umožnily rozšířit nabídku položek o desítky procent pro zákazníky. Společně s tím i vzrostly měsíční tržby z 700 000 tisíc na 1 500 000 CZK a stále každým měsícem rostou.
Autor má za sebou vybudování známých firem a brandů, které exitoval. Zároveň v průběhu posledních 3 let spustil i další projekty, které se zaměřují na farmacii, ochranné pomůcky a prostředky atd. Má také napojení na výrobu těchto produktů. Část z nich sám vyrábí, spolupracuje s vybranými sítěmi lékáren. V oblasti marketingu a obchodu má 19 let zkušeností.
Zároveň za projektem stojí seniorní tým, který v oboru působí více než 10 let.
Aktuální meziroční růst v obratu + 200 %, objednávek + 142 % (tato čísla se stále mění). Meziměsíční růst je + 15 %. První meta, kam majitel s projektem směřuje, je obrat přes 100 mio CZK.
Projekt je opravdu zatím v plenkách, ale má personální, provozní, obchodní i marketingové zkušenosti, jasně stanovené cíle, jasné hmatatelné výsledky a vytrvalce, který budoval poslední firmu přes 16 let.
Díky zkušenostem a velké znalosti trhu se autor zaměřuje postupně i na Private Label Brandy kde umí vše zaštítit, prodávat a ví, které segmenty/položky jsou poptávané a s vysokou marží.
Pro bližší informace, v případě zájmu o projekt, kontaktujte Jakuba na domitra@busyman.cz.
V současné chvíli po dohodě se stávajícím společníkem jsme se rozhodli uvolnit bonusových 10% na investici. Tato investice je zamýšlena jako pasivní a bude sloužit primárně k urychlení expanze prodejů a přípravě na vstup na zahraniční trhy.