Fashion ecommerce je druhým nejrychleji segmentem hned po elektronice. Pánská móda byla navíc dlouhá léta opomíjená. Z vlastních dat také vidíme, že personifikace je budoucnost. Doba stejných triček z H&M už skončila.
70 % mužů si nákupy oblečení příliš neužívá, nemá na ně čas nebo se v rozsáhlé nabídce naprosto ztrácí. Projekt je první online stylingová a nákupní služba pro muže v České republice. Za rok a půl svého působení oblékl 980 mužů, z nichž se 60 % vrací a objednává 3-4x za rok. Průměrná objednávka činí 4 100 Kč.
Velkým problémem ve fashion bývá právě škálovatelnost. Projekt má vyvinutou vlastní metodiku práce s klienty a díky rozsáhlým datům o jednotlivých kouscích a klientech dokáží automatizovat a následně i snadněji škálovat. Již teď jsou k dispozici data, kdy lze u daného „typu“ klienta vyčíslit pravděpodobnost, že si ponechá džíny či košili se vzorem.
Na začátku roku 2019 projekt získal první angel investici. Od té doby meziměsíčně roste o 38 % a nyní chystá nový produkt pro firmy a nadále pokračovat v rychlém růstu a následně expandovat. Za projektem stojí silný tým s rozdílnými zkušenostmi ze scény českých i mezinárodních startupů, velkých korporací či vlastních menších projektů.