Myšlenkou a cílem projektu je vytvořit ekologicky zaměřený fulfillment na Slovensku, určený zejména pro malé a střední značky elektronického obchodu. Ekologická řešení jsou pro zákazníky důležitou součástí online prostoru a podle dostupných informací si přibližně 80 % klientů vždy vybere značku, která dbá na udržitelnost. Ekologicky zaměřené plnění pro všechna odvětví e-commerce, jako je móda, kosmetika, potraviny nebo jiné e-commerce. Stát se kvalitním logistickým partnerem, který dokáže pokrýt personalizované služby a je schopen se co nejvíce přizpůsobit potřebám svých klientů.
Projekt vznikl během covidu, kdy byla společnost původních majitelů nucena pozastavit činnost s ohledem na restrikce. Zůstal jim však vozový park, a aby jej využili, začali pro eshop provádět rozvoz. Ten díky skvělým službám a profesionálním řidičům získával vynikající hodnocení. To vedlo autory k záměru začít se naplno věnovat elektronickému obchodu. Nyní, po třech letech, se jejich obrat blíží 500 000 EUR a zákazníky získávají ústním podáním a bez jakéhokoli marketingu. Mají před sebou přelomovou expanzi, pro kterou hledají partnera/investora. Aktivně se vzdělávají, využívají profesionální poradce v oblasti logistiky atd.
V současném projektu je autor zodpovědný za všechny procesy od založení společnosti, implementaci nového systému, migraci eshopů, nastavení logistických procesů, nábor nových zaměstnanců, vztahy se zákazníky, zákaznický servis, vztahy s dodavateli, výběr dodavatelů. Kromě toho je zodpovědný za nastavení ekologických řešení ve firmě. V předchozí činnosti se zabýval přepravou osob pro firemní klientelu (přeprava na letiště a služební cesty).
Projekt je ve fázi růstu. S rostoucím počtem zákazníků a objednávek by potřeboval zlepšit softwarové řešení, zvýšit kapacitu skladu, investovat do marketingu, webu, brandingu a projektového týmu. V současné době působí na trhu již 3 roky s meziročním růstem 50 % bez využití marketingu.
Pro další rozvoj potřebuje investici ve výši 250 000 EUR. Za tuto investici nabízí 20% podíl ve společnosti. Investice je potřebná na nová softwarová řešení, hardwarová řešení, vybavení haly, projektový management, marketingovou kampaň a zlepšení cash flow.
Současný potenciál společnosti je využit pouze ze 40 % a je třeba jej zefektivnit. Cílem je zvýšení kapacity prostor, zlepšení systémových řešení a kvalitní marketingová kampaň zaměřená na flexibilní a kvalitní realizační služby.