Tag: online

Typ: Projekt
Vytvořeno 08/10/2019

Jedná se o první kreativní marketingovou agenturu specializující se výhradně na e-commerce a on-line. Pomáhá klientům uvádět na on-line trh jejich produkty a služby.

Typ: Projekt
Vytvořeno 10/12/2019

Celý tento projekt je zaměřen na expanzi již zavedeného a fungujícího e-shopu s dětským a kojeneckým oblečením, kojeneckými potřebami a spodním prádlem pro dospělé. Majitelka ho založila po rodičovské dovolené v roce 2006 a postupně se vypracovala jako úspěšná obchodnice s ročním obratem 4 764 000 Kč bez DPH.

Typ: Projekt
Vytvořeno 18/12/2019

Projektem je online portál, který poskytuje od roku 2016 klientům možnosti online zpracování hypotečního úvěru. To probíhá za asistence profesionála s letitými zkušenostmi, přičemž se ušetří na dalších výdajích a poplatcích. Jedná se o komplexní službu pro financování nemovitosti.

Typ: Projekt
Vytvořeno 12/09/2019

Moderní online cestovatelský deník, který spojuje vizuální, místní a časové informace. Vytváří největší cestovatelskou komunitu na světě. Spojuje cestovatele a umožňuje cestovatelům inspirovat se od jiných. Cestovatel si na jednom místě cestu naplánuje, rezervuje hotely, letenky, zajistí pojištění a všechny ostatní důležité věci. Navíc dostane užitečné informace o dané lokaci, vízové a očkovací povinnosti aj.

Typ: Projekt
Vytvořeno 07/10/2017

Každý jistě známe v našem okolí řadu lidí, kteří rádi chodí do divadel. Často a rádi objevují nová představení i divadla. Vedle toho často slýcháme, jak je pro divadlo těžké najít své diváky. Bohužel trh divadel zůstal svým vývojem v 90. letech minulého století a proto divákům nezbývá nic jiného, než složitě hledat stránky divadel na Googlu a divadlům nezbývá než doufat, že je diváci najdou. Toto chce autor změnit.

Typ: Projekt
Vytvořeno 30/09/2016

Jedná se o jednu z největších online firem v Praze a ve středních Čechách zaměřující se na prodej růží a dárkových předmětů a jejich rozvoz klientům na zakázku. Projekt se spojil s konkurenční platformou a oba projekty jsou tak nyní pod jednou správou a v současné chvíli disponují základnou 80 tisíc fanoušků na Facebooku.

Typ: Projekt
Vytvořeno 05/06/2018

Jedná se o technologii určenou pro digitální prodej a zákaznickou péči v reálném čase prostřednictvím webového prohlížeče. Klíčovou výhodou je možnost komunikace pomocí chatu, telefonu nebo videa v kombinaci s tzv. co-browsingem – společná navigace operátora a zákazníka po webu. Umožní tak společnostem ještě více pomáhat svým uživatelům, odstraňuje bariéry, pomůže vyplnit formuláře nebo doslova naklikat zboží do košíku.
 

Typ: Projekt
Vytvořeno 21/08/2019

Fashion ecommerce je druhým nejrychleji segmentem hned po elektronice. Pánská móda byla navíc dlouhá léta opomíjená. Z vlastních dat také vidíme, že personifikace je budoucnost. Doba stejných triček z H&M už skončila.

Typ: Projekt
Vytvořeno 26/07/2019

Online platforma zaměřená na rozvoz růží a dárkových předmětů klientům na zakázku v Praze a ve středních Čechách. Projekt se spojil s konkurenční platformou a oba projekty jsou tak nyní pod jednou správou a v současné chvíli disponují základnou 66 tisíc fanoušků na Facebooku. Na prodej je 100% podílu společnosti.

Typ: Projekt
Vytvořeno 28/08/2019

Už se vám někdy stalo, že jste si koupili vstupenky na koncert své oblíbené kapely či interpreta nebo na divadelní představení, a nakonec jste nemohli jít? Co se zakoupenými vstupenkami? Nebo jste sháněli vstupenky na událost, která už byla vyprodaná? Kde sehnat vstupenky? A hlavně kde je bezpečně a bez rizika koupit?

Typ: Projekt
Vytvořeno 06/09/2019

Platforma, která dopřává fanouškům sportu větší pohodlí, a zejména úsporu času. Na své si přijdou sázející fanoušci různých sportovních odvětví.  Aplikace dokáže klíčovým způsobem unifikovat potřeby klienta, který musí dnes a denně neustále přebíhat z několika aplikací mezi sebou, aby dosáhl jím požadovaného výsledku. Hlavním produktem bude integrace platebního systému k výsledkové části aplikace.

Typ: Projekt
Vytvořeno 03/02/2017

Projekt reflektuje vývoj doby posledních let, kdy se veškerý internetový obsah šíří virální cestou – přes sdílení pomocí sociálních sítí. Projekt vlastní skupiny s dosahem přes 800.000 fanoušků.   Projekt je připravován přes 2 roky a proinvestováno bylo přes 250.000,- Kč.   Jedná se o prodej celého projektu, kdy autorovi nezbývá časová kapacita k jeho vedení.



Busyman

Busyman.cz a jeho provozovatelé neposkytují služby investičního poradenství ve smyslu zákona č. 256/2004. Neposkytují poradenství pro trh s akciemi a cennými papíry. Dále také Busyman.cz, ani jeho provozovatelé, neručí za obsah zobrazených informací vložených samotnými inzerenty na internetové stránky Busyman.cz.

Tento portál provozuje společnost:
Genesis Invest s.r.o.
Haštalská 1072/6
110 00 Praha 1 - Staré Město

zapsaná pod C 175775 u Městského soudu v Praze. IČ: 24804185

© 2010 - 2020 Genesis Invest s.r.o.