Únava je fenomén, který v různé míře postihuje každého z nás. Od lehké fyzické únavy, která je pro nás spíše příjemná a uvolňující, až po myalgickou encefalomyelitidu / syndrom chronické únavy (ME/CFS), které mohou vstoupit do našeho života a obrátit ho vzhůru nohama.
Autor si prošel autoimunitním onemocněním a hledal řešení svých zdravotních problémů. To dalo impuls ke vzniku unikátní prémiové energetické tyčinky vyrobené bez kompromisů. V čem je jiná než ostatní? Je z nejlepších surovin, které lze na naší planetě nalézt. Polovina všech surovin použitých v tyčince jsou sušené borůvky nasbírané na divokých pláních Nového Skotska v Kanadě. Ty jsou považovány za nejkvalitnější borůvky na světě. Oproti běžným borůvkám obsahují dvojnásobné množství antioxidantů. Stejně pečlivě byly vybírány brazilské ořechy, vláknina, kofein a taurin. Výsledný produkt je vyroben bez konzervantů, barviv a přidaného cukru a je neustále inovován na základě připomínek zákazníků.
Energetickou svačinu již nyní dodáváme společnostem po celém světě. Ty díky ní zlepšují zdraví a produktivitu svých zaměstnanců, a to je konstatování bez nadsázky.
Dále vyvíjíme celé portfolio produktů – zdravé přírodní svačiny pro různé příležitosti – a postupně je uvádíme na trh. Z výnosů podporujeme výzkum syndromu chronické únavy ME/CFS, kterým trpí přes 20 milionů lidí na celém světě. S tímto syndromem může pouze 25 % postižených nadále pracovat a až 25 % postižených zůstává doma. Neexistuje test. Neexistuje léčba. Postihuje ženy, muže, děti. Kohokoliv. Kdykoliv.
A náš produkt je odpovědí.
Autor projektu se celou svoji profesionální kariéru zabývá uváděním projektů na trh, v minulosti zejména v kulturní oblasti: Ceny Thálie, Letní shakespearovské slavnosti, přehlídka České divadlo, edice Slavné vily a Slavné stavby, Cena Stanislava Libenského. Za svůj byznysový úspěch považuje realizaci tří patnáctimetrových nerezových soch Oryxů do katarského Dauhá, které stojí před hotelem St. Regis. Průběh realizace zaujal i časopis Forbes, který popsal ve svém článku zákulisí tohoto náročného projektu. V současné době organizuje mezinárodní soutěž Cena Stanislava Libenského pro mladé sklářské výtvarníky a svoji energii vkládá také do uvedení energetické tyčinky na trh.
Projekt je v současné době těsně před zahájením výroby inovované tyčinky verze 2 a získaná investice bude sloužit na investici do výroby, budování komunity a podpory prodeje.
Získané prostředky od investora využijeme zejména k nákupu surovin a výrobě, vývoji dalších produktů, dokončení online obchodu a klubové platformy, aktualizaci produktového designu, analýze zahraničních trhů, budování komunity a podpoře obchodních aktivit B2B.
Ale hlavně k získání 770 předplatitelů produktů s průměrnou útratou 1000 Kč měsíčně!
Za získané prostředky nabízíme podíl ve společnosti do výše 15 %.