Od roku 2015 sídlí a vyrábí ve vlastních prostorách, které za krátkou dobu úspěšně zrekonstruovali (2016-2019) tak, aby plně vyhovovaly potřebě vyrábět a prodávat jejich víno. Historické sklepy z dob Marie Terezie doplňuje polyfunkční budova v moderním stylu, která je krásným příkladem zhodnocení investice, kdy účel využití znásobí původní hodnotu. Jejich vinařství je v tuto chvíli kompletně vybaveno nejmodernější technologii pro zpracování hroznů (příjem), výrobu vína (řízené kvašení), plnící a expediční linkou. Hrozno pro výrobu vína si dopěstovávají v jejich vinohradu o rozloze 7 ha situovaném v krásném prostředí slovenské krajiny.
V současnosti společnost disponuje výrobní kapacitou 50 000 litrů vína, což představuje 65 000 kusů lahví vína. V časovém horizontu 5 let je záměrem dosáhnout kapacity 100 000 kusů lahví (navýšení o 35 000 litrů). Za posledních 5 let společnost úspěšně navyšovala každoročně tržby v průměru o 25 %. Aktuálně disponují výsadbovým právem na obnovu dalších 7 ha vinohradů. Nové výsadby v ČR i ve SR podléhají regulaci stanoveným limitem, který byl vstupní podmínkou přijetí obou zemí do EU.
Střednědobým cílem vinařství je 100% využití současné výrobní kapacity, což představuje tržby minimálně na úrovni 300 000 EUR. Tohoto cíle by mělo být dosaženo nejpozději do 3 let (průměrný nárůst vůči stávajícímu vývoji představuje +25 %).
Dlouhodobým cílem vinařství je 100% využití navýšené výrobní kapacity (100 000 ks lahví) a současně zvyšování prodejní ceny výrobků, což představuje tržby na úrovni 500 000 až 750 000 EUR. Tohoto cíle by mělo být dosaženo nejpozději do 10 let.
Vinařství je inovativním a dynamickým hráčem na trhu s vínem, prostřednictvím kterého nabízí investorům možnost vstoupit do prosperujícího odvětví. S ohledem na stále rostoucí poptávku po kvalitních vínech, mají autoři strategický plán na rozšíření produkce a zvýšení tržeb.
Jsou hrdí na své úspěchy v oblasti vinohradnictví a výroby vína, což jim poskytuje pevný základ pro budoucí růst.
Jejich strategie zahrnuje i rozvoj ekologických a udržitelných postupů, což přispívá k ochraně životního prostředí a posilování konkurenceschopnosti. S investorem se mohou soustředit na optimalizaci marketingového a prodejního plánu, aby maximalizovali zisk.
S jejich pečlivě plánovaným rozvojem a investorovou finanční podporou jsou přesvědčeni, že mohou dosáhnout vynikajících výsledků a zajistit vysoký výnos z investice. Společně s investorem posílí povědomí o značce a produktech na celosvětovém trhu. Investujte do perspektivního odvětví s dlouhodobým růstovým potenciálem. Otevřete společně cestu k prosperitě a úspěchu ve světě vína.
Investice je formou vstupu do akciové společnosti, s čímž jsou pro akcionáře připraveny benefity a je také velmi variabilní výše možné investice.