Společně s růstem světové populace roste také spotřeba lidí. S tímto růstem souvisí fakt, že není možné, aby naše planeta tuto spotřebu pokryla. Proto je stále důležitější, aby vznikaly nové firmy a projekty, které budou ctít udržitelné principy a budou vychovávat své zákazníky k udržitelnosti – a to ve všech oblastech jejich života. Naším cílem je vybudovat platformu, která pokryje všechny potřeby zákazníka, který chce žít udržitelně. Nabídneme mu k planetě šetrnější alternativy k jeho současným potřebám – od ekologické domácnosti, zero-waste kuchyně, přírodní péče o tělo až po udržitelnou módu nebo stravu.
Dvojici spoluzakladatelů tvoří otec se synem. První má 30 let zkušeností z velkých společností (jako je O2, Vodafone nebo Zepter), kde působil převážně na obchodních a manažerských pozicích. Za svou kariéru se podílel na budování obchodních týmů v rámci B2B segmentu, a právě díky těmto zkušenostem hraje velkou roli v budování naší B2B větve, kterou jsme v tomto roce spustili.
Druhý je v týmu ten mladší, a v průběhu 10 let svého pracovního života rozjížděl a řídil několik vlastních projektů a působil v roli marketingového specialisty v několika start-upech. I proto má na starosti marketingové aktivity a celkový projektový management.
Projekt byl spuštěn v prosinci 2019, k dnešnímu dni tedy funguje 18 měsíců. Máme platící zákazníky a meziměsíční růst se pohybuje mezi 15–35 %. Obrat za posledních 12 měsíců činí 602 000 Kč.
Investora hledáme pro urychlení růstu. V současné době nás nejvíce v růstu limitují lidské zdroje, skladové zásoby a omezený marketingový budget. Investici chceme využít na posílení všech tří výše zmíněných oblastí.
Autoři investorovi nabízí 20–25% podíl za požadovanou částku. Díky ní budou moci financovat chod firmy, posílit tým, rozšířit skladové zásoby a portfolio produktů, vybudovat plnohodnotnou velkoobchodní větev a zvýšit svůj podíl na trhu.