Jedná se o nástroj pro obchodníky (gastro, služby, lékárny atd.), který v jedné aplikaci spojuje platby, digitální věrnostní systém a marketingový kanál. Díky této unikátní kombinaci umožňuje obchodníkům vytvářet pravidelné zákazníky, kteří se vracejí čas
Nejvíce mobilních plateb v USA od roku 2018 bylo uskutečněno skrze aplikaci Starbucks, která je věrnostním programem i platební nástrojem zároveň. Realizovali více plateb přes mobil než přes Apple Pay nebo Google Pay. Důvodem bylo to, že Starbucks aplikace poskytuje zákazníkům skvělé a jednoduché používání a výhodné nabídky. Podle studie Annexcloud věrnostní systémy zvyšují průměrnou měsíční objednávku o 15% a frekvenci návštěv o 57%. Projekt má za cíl přinést obchodníkům stejně skvělou aplikaci za malé měsíční poplatky. V aplikaci může klient nakupovat, předobjednávat si produkty a služby a obchodník na něj může přímo zacílit své reklamy v kombinaci s poskytnutím různých slev a bonusů v digitálním věrnostním systému.
Momentálně projekt
funguje v SK, nově byl spuštěn v ČR a plánuje se maďarský trh. Cílové trhy celkem zahrnují
17 zemí v CEE/CESEE regionu, kde mají autoři
15+ let pracovních zkušeností v “C” level managementu a
kontakty na potenciální zákazníky. Autoři již mají vyjednáno
partnerství s bankami, skrze které získají
přístup k 1+ mil. koncových uživatelů. Tato spolupráce bude spuštěna v následujících týdnech. Další dohodnutá partnerství, která jsou založena na bázi
resselerů a přinesou autorům
přístup k 50 000+ reailerům, budou spuštěny na
konci roku 2020.Autoři již získali
investici 200.000 EUR od dvou akcelerátorů a minimálně
stejná suma byla doposud investována týmem. Projekt již
generuje první příjmy. Autoři mají
70 obchodů v aplikaci, převážně na
Slovensku, první v Čechách. Pracují a partnerstvích s většími sítěmi a spustění
prvních zákazníků v Maďarsku. Aplikace má
16 000 registrovaných uživatelů. Zároveň jsou již
otestované trhy, regiony, různé sektory - je ověřeno, co funguje a co nefunguje. Dále je přislíbeno, tzv.
soft committed 300.000 EUR od investorů. Nyní se hledá investor na
dokončení produktu a na rychlejší expanzi a akvizici zákazníků/obchodníků i koncových uživatelů.