Startup se snaží vytvořit na webu něco, co tady reálně ještě neexistuje a nikdy neexistovalo. Skrze webovou platformu či aplikaci propojí řidiče, firmy, agregátory a korporace s prověřenými autoservisy. Do těch se mohou pohodlně objednat a budou vědět, že o ně bude dobře postaráno.
Firma se zaměřuje na obrovský tržní potenciál odhadovaný přes 80 miliard EUR - v Česku, Německu, Polsku, Slovensku, Maďarsku a Rakousku. Podrobnější informace o tržním potenciálu v jednotlivých zemích podkládá průzkumem trhu.
Cílem je získat 25% podíl v počtu spravovaných vozidel na českém trhu do roku 2025/2026.
Autor se nepovažuje za jediného tvůrce, protože bez týmu by to nebylo proveditelné. Jeden z hlavních spoluautorů je jednatel Stanislav, absolvent Vysoké školy Škoda Auto. Společně mají za sebou 3 roky zkušeností s vedením vývojové společnosti a zkušenosti v automobilovém průmyslu, které získali během 4 let existence myšlenky vytvořit tento startup.
Momentálně startup spravuje přibližně 2 000 vozidel retailové a firemní klientely. Je zároveň jediným servisním partnerem BOLT a nyní připravuje integraci s pojišťovnami, leasingovými společnostmi a dalšími agregátory.
Prověřili a zdigitalizovali již téměr 300 autoservisů, pneuservisů, myček a lakoven po celé České republice, které nyní poskytují možnost online objednávání.
S ohledem na dosažené výsledky hledají investory, kteří pomohou překonat hranici bodu zvratu na českém trhu a následně podpořit expanzi do Evropy.
Projekt hledá strategického investora, který přinese nejen finanční prostředky, ale také své znalosti a zkušenosti pro další rozvoj. Bonusový podíl ve společnosti za aktivní angažovaní se a podílení se na strategických rozhodnutích. Tento podíl bude určen na základě dohody a vzájemného porozumnění, aby byla zohledněna přidaná hodnota investora, příspěvek k úspěchu z podnikání. Společně lze dosáhnout ambiciózních cílů a vytvořit dlouhodobou hodnotu.