Tag: B2B

Typ: Projekt
Vytvořeno 20/11/2017

Společnost chce vyvinout a prodávat aplikaci s využitím prvků strojového učení, rozeznání textu a prvků umělé inteligence. Aplikace bude do značné míry umět nahradit asistentku a všeobecnou účetní na finančním oddělení malé či střední obchodní firmy. Jinými slovy – mluvíme zde o „umělé“ účetní.
 

Typ: Projekt
Vytvořeno 14/05/2019

Jedná se o otevřenou B2B cloudovou platformu provozovanou jako SaaS. Slouží jako nástroj pro doporučování zboží, služeb nebo obsahu v reálném čase, na základě pochopení modelů chování uživatelů a s využitím umělé inteligence (AI). Pomáhá pochopit chování uživatelů a pružně reagovat na personalizované potřeby klientů. Platforma obsahuje i řadu funkcí pro UX design (Heatmaps, session recording etc.).

Typ: Projekt
Vytvořeno 29/01/2019

Autoři vyvinuli framework, díky kterému si v prostředí webového prohlížeče uživatel sám a bez znalosti IT vytvoří vlastní mobilní aplikaci. Projekt úspěšně odstartoval a za dva roky působení na trhu v regionu severní Moravy bylo vydáno přes 120 mobilních aplikací.

Typ: Projekt
Vytvořeno 29/01/2019

Projekt, v rámci něhož byl vytvořen program pro osobnostní rozvoj, vznikl s cílem přivést lidi zpět k sobě tak, aby uměli odpovědět na základní otázku “PROČ ráno vstávám z postele…

Typ: Projekt
Vytvořeno 10/07/2017

Společnost se zabývá vývojem unikátního technologického produktu. Jedná se o otevřenou platformu umožňující propojování a využívání dat na technologicky i filozoficky nové úrovni. Společnost pomáhá vytvářet mosty jak mezi uzavřenými datovými zdroji firem, tak mezi online a offline světem.

Typ: Projekt
Vytvořeno 23/10/2017

Cílem celého projektu je vytvořit komplexní službu pronájmu jedinečných mobilních atrakcí, organizace zábavy pro děti i dospělé na firemních akcích, svatbách, dětských dnech s nabídkou pro celou ČR i zahraničí. Projekt má podobu přehledných internetových stránek sloužících k objednání a rezervování atrakcí.
 

Typ: Projekt
Vytvořeno 23/06/2017

Základní motivací pro realizaci projektu byla vlastní zkušenost autorů se schraňováním účtenek k zakoupeným produktům. Většina lidí tyto účtenky schraňuje v krabici od bot, avšak tento způsob se rozhodně nejeví jako vhodný pro 21. století. Velkou nevýhodou tohoto způsobu uložení účtenek je nepřehlednost, účtenky se v mnoha případech promíchají a tak je velice obtížné najít tu správnou.