Jedná se o druhou iteraci nápadu/startupu, který autor realizoval s předešlým záměrem. Jednalo se o sociální síť zaměřenou na výzvy a přímo na míru ušitou pro influencery, kteří přivedli nejvíc relevantních uživatelů. Na ni naraisovali v pre-seed kole 300 000 EUR, získali 100 000 stažení za 4 dny a vytvořili televizní soutěž, skrze kterou měli 80 000 denních uživatelů.
Tato nová iterace je aplikace upravená na základě nabraných zkušeností, doplněna o zajímavé AI funkce a vyvinuta přímo founderem, aby přesně splňovala konkrétní kvalitativní a funkční požadavky, které na ní má.
Hlavním cílem aplikace je motivace k plnění výzev, ovšem s novými prvky, gamifikací a zapojením firem do celého procesu jako moderního trendu v rámci marketingu a brandbuildingu. Monetizace má několik zdrojů.
Aplikace uživatelům generuje denní výzvy, které mohou sdílet, motivovat ostatní a také je podporovat či zajišťovat podporu pro sebe.
Autor se oblasti aplikací a online tvorbě online komunit aktivně věnuje již několik let:
Projekt je nyní v closed betě. Všechny core funkce jsou vyvinuty a postupně se upravují podle feedbacku uživatelů.
Investice je potřeba kvůli globálním ambicím projektu. Díky tomu, že founder již má bohaté zkušenosti ví, jak nákladné to je. Zároveň je potřeba vyřešit právní problém s generováním potenciálně rizikových výzev pomocí AI a jejich následné zadávání na platformě. V neposlední řadě je potřeba najmout experty na rozpoznávání obsahu a na vertikální datábáze, které posunou user experience na další úroveň díky aktivnímu uzpůsobování aplikace podle potřeb jednotlivých uživatelů.
Je předjednána investice od předního českého startupového VC fondu, ale jejich požadavek pro jednání o investici je si sehnat relevantního angel investora se zkušenostmi z B2C segmentu, který přinese "smart money" a bude věřit myšlence projektu.
Celkově se raisuje v prvním tranchi 200 000 EUR a ve druhém 800 000 EUR. Pro obě tranche je počítáno s uvolněním 10 % z firmy - celkem tedy 20 %.
Proto, aby k realizaci projektu došlo, bude potřeba sehnat angel investora, který investuje od 30 tis. EUR, domluvit VC fond na zbytek první tranše a domluvit jasné KPIs pro zajištění druhé tranše. Samozřejmě je zde i varianta zainvestování celého prvního tranche relevantním anglem a vyjednání podmínek pro druhý tranch od VC fondu.