Náš IS řeší komplexně řízení vstupu dodavatelů do areálů firem z pohledu BOZP. Legislativa spojená s výkonem práce a pohybem externích osob klade vysoké nároky na vlastníky areálů i dodavatele. Tento časově a administrativně náročný proces je v současné době řešen většinou v papírové podobě nebo nedostatečně. Přitom zanedbání těchto povinností může zapříčinit poškození zdraví a nemalé ztráty.
Díky odborné znalosti interních procesů a legislativy BOZP jsme se rozhodli digitalizovat a automatizovat tuto IT světem opomíjenou oblast. Cílem je přinést manažerům firem ochranu všech osob v areálu, významné snížení rizika trestně-právní odpovědnosti, minimalizaci finančních ztrát a pokut.
Náš tým je tvořen třemi společníky s dlouholetými zkušenostmi. První společník je vlastník společnosti, která poskytuje služby v oblasti řízení firemních procesů, ISO norem a BOZP. Druhý společník se více než 25 let podílí na vývoji a dodávání IT projektů do firem v ČR a zahraničí. Třetí společník se dlouhodobě věnuje B2B obchodu s velkými SW řešeními a ISO projekty pro korporátní zákazníky.
Společnost vznikla v roce 2021. První rok se věnovala výhradně analýze zákaznických potřeb a požadavků z řad korporátních zákazníků stávající společnosti jednoho ze zakladateů. Následně byla zpracována analýza a proveden výběr dodavatele vývoje. V roce 2022 byl zahájen vývoj produktu. V současné době využívají náš IS tři pilotní a platící zákazníci z celoevropsky působících korporátů ve svých pobočkách v ČR. Máme funkční vícejazyčný web, síť 5000 kontaktů na LinkedIn, zúčastňujeme se BOZP konferencí a jsme členy BOZPprofi.
V obchodní pipeline máme v současné době okolo 20 rozpracovaných případů. Na dalších pracuje odpovědný společník vlastní obchodní činností, řízením a koordinací externího call centra, synergií se stávající společností, aktivitou na LinkedIn a webu.
Pro řízení vnitřních procesů využíváme IS Caflou (obchod, vývoj, vedení projektů, fakturace, úkoly). Komunikace s externím vývojem probíhá přes vývojové nástroje Jira a Confluence.
Do vývoje produktu jsme investovali v externích nákladech přes 2 miliony Kč z vlastních zdrojů. Všichni tři společníci pracují od založení společnosti rámcově na poloviční pracovní úvazek bez nároku na odměnu.
Projekt je ve fázi, kdy externími zdroji od investora můžeme rychleji rozvíjet IS o nové funkcionality a optimalizovat ho podle požadavků z praxe. Pro rychlejší nárůst výnosů a maximální pokrytí trhu firma potřebuje personálně posílit obchod, testování a implementace. A to jak společníky na plný úvazek, tak novými juniorními pozicemi.
Ve chvíli, kdy bude zalistován, zobrazí se jeho plný popisek. V případě zájmu o upozornění na zalistování projektu, nás kontaktujte pomocí tlačítka níže.