Vizí autorů je spojení světa módy se světem tetování. Myšlenkou je spojení profesionálních tatérů, kteří tvoří originální designové návrhy, s nositelnou módou, tedy tisk těchto uměleckých prvků na oblečení z organické bavlny. Cílem je vytvoření lovebrandu spojeného se silnou komunitou lidí, kteří ho berou jako životní styl a budou ho milovat. Na jedné straně budou tatéři tvořící svůj originální design, na druhé straně zákazníci toužící po originálním oblečení vyrobeným dosud nevídanou formou a s jedinečným designem.
Za projektem stojí dva autoři: Barča – ta se již 5 let aktivně věnuje fotografii, skrze niž získala backgroundové zkušenosti v oblasti módy a tvorby filmu, a zároveň se již přes rok věnuje marketingu, zejména brandu, sociálním sítím a oblasti influencerů. Druhým autorem je Martin – ten na základě obchodních pozic v on-line marketingové společnosti a ve financích získal primárně komunikační, obchodní a analytické dovednosti, díky kterým zajišťuje akvizici obchodních partnerů (tatérů) a finanční plánování projektu.
Projekt je momentálně ve fázi spuštění prodeje první kolekce oblečení (únor 2021). Je hotový business plán, finanční analýza, brand manuál, analýza trhu, analýza konkurence a specifikace cílového zákazníka. Veškeré dokumenty jsou k dispozici na vyžádání. Jsou podepsány smlouvy o dlouhodobé spolupráci s tatéry, kteří tvoří pro projekt designy. Investor se hledá z důvodu docílení rychlého a úspěšného startu projektu. Investice bude sloužit převážně pro marketingové aktivity spojené se startem projektu, dále pak pro nákup materiálu, placené spolupráce, foto a video tvorbu, a také nákup stroje na sítotisk textilu.