V dnešní době dochází na českém i evropském trhu k výraznému rozvoji online prodeje potravin. Tím se otevírá cesta i srovnávacím službám pro zákazníka (heureka.cz, zbozi.cz).
Porovnávání potravin má však na rozdíl od porovnání elektroniky, zájezdů či pojištění svá specifika. Vyžaduje srovnání nikoliv jednotlivých položek, ale celého nákupního košíku. Projekt právě takovýmto srovnávačem je. Dokáže porovnat produkty ze 14 online obchodů a širokého spektra letákových nabídek a na tomto základě doporučit takový obchod, kde je celý nákup nejvýhodnější nebo kde lze koupit naráz většinu z požadovaných položek.
Doposud do projektu bylo investováno již několik miliónů korun. Aktuálně se nachází ve fázi MVP (minimum viable product) a hledá prostředky pro masivnější marketing a rozvoj své funkčnosti. Za projektem stojí autor se zkušenostmi v oblasti IT developmentu pro velké společnosti a bankovní sektor a pro projekt má vybudovaný tým.
Tento projekt je připraven i pro období krize, kdy citlivost nakupujících na cenu bude mnohem vyšší.