Nabízím Vám spolupráci na projektu internetového tržiště. Projekt se nyní nachází ve stavu praktické realizace interaktivního, dodavatelsko – odběratelského webu s prvky sociální sítě, který umožňuje obchodníkům obchodovat formou sdílení ekonomických zdrojů.
Naším hlavním záměrem je skutečný průlom ve světě obchodu, kdy se snažíme jednoduchým způsobem prakticky realizovat vizi předních světových ekonomů. Naším záměrem je spojit obchodníky, kteří poptávají stejný nebo podobný sortiment do „jediné velké zakázky“ a vytvářet také menším firmám stejné podmínky pro jednání s dodavateli jako velkoodběratelům a takto kompenzovat ekonomickou diskriminaci mezi velkoodběrateli a malými firmami.
V podstatě se jedná se podobný princip jako známý „SLEVOMAT“ s tím rozdílem, že prezentované „slevové akce“ nevyvěšují dodavatelé produktu, ale poptávající – rozhodnutí zákazníci z řad firem a institucí. Hlavní výhodou tohoto způsobu obchodování je, že dodavatelé nemusí pracně shánět zákazníky, ale zákazníci rozhodnutí nakoupit aktivně hledají vhodného dodavatele a my jim navíc formou sdílení zajistíme další „spolukupující“. V případě, kdy se sejde dostatečný počet rozhodnutých „spolukupujících“, obchodníci aktivně vyvěšují na webu své nabídky ke společným poptávkám a zákazníci si formou aktivní komunikace zajišťují nejlepší ceny poptávaných produktů. Tento model společných nákupů jsme zvolili z toho důvodu, že v případě firemních nabídek by při modelu „SLEVOMATU“ skončilo velké množství akcí neúspěchem.
Projekt je snadno prakticky proveditelný, kdy jsme navíc schopni realizovat stále další a další podnikatelské projekty, které umíme pravidelně lidem a obchodníkům zcela přirozeným, nenásilným způsobem nabízet.
Projekt má mimořádný potenciál - zde se opírám o známou skutečnost, že objem obchodů, které realizují prodejem svých služeb podobné weby, dosahuje řádově stovek miliónů až miliard korun ročně. O potenciálu projektu si může investor udělat představu velice snadno sám. V databázi dodavatelů se aktuálně nachází více než 300 000 firem. Základní služba přístup k poptávkám se poskytuje zákazníkům za 1 996,- Kč ročně. Nyní je naším cílem formou aktivního telemarketingu prodat maximální počet produktů webu. Proto, abychom se maximálně přiblížili naší vizi, jsme investovali vlastní peníze a vytvořili dodavatelsko odběratelský portál, pro aktivní rozjezd jsou však nezbytné další investice:
1) přesně doladit funkční prvky webu
2) vytvořit tým finančně zainteresovaných zaměstnanců callcentra
3) prezentovat web formou PPC reklamy a zajistit umístěni na předních pozicích v internetových vyhledávačích
Nabízíme Vám podíl ve firmě nebo na zisku dle dohody, kdy respektujeme skutečnost, že výše podílu na projektu musí být pro investora zajímavá. Výši potřebné investice stanoví přesná analýza projektu na základě vyhodnocení možností investora - dodělání dalších funkčních prvků webu, angažovaný počet operátorů callcentra, efektivní investice do reklamy apod...