Projekt vytváří a provozuje e-shopy pro jejich klienty a partnery. Jejich partnery se mohou stát různé organizace, které chtějí e-shopové řešení (sportovní kluby, školy, OSVČ, firmy, nadace apod.). Jejich klienti jsou zároveň jejich partneři, což znamená, že e-shop plánují a provozují společně (nejsou jen dodavatel). Partner zajišťuje marketing a objednávky, projekt zajišťuje kompletní provoz, dodavatele, technologii, zákaznickou podporu apod. Cílem je, aby měl partner e-shop bez starostí a nakupoval za nejlepších podmínek na trhu. Projekt mění systém objednávání v organizacích - šetří jejich partnerům čas, práci i peníze a to vše aniž by do toho museli investovat. Provoz e-shopu většinou vyžaduje alespoň 1 full time osobu, projekt jim toto umí dodat levněji.
Po analýze a diskuzích s partnery přišel projekt na mezeru na trhu, kde je obrovská řada klubů, spolků, škol, firem, kteří by rádi své produkty a merch prodávali. Narážejí ovšem na interní lidské kapacity, neznalost problematiky provozování e-shopu, logistiky a dalších aspektů. Proto autor vyvinul vlastní systém, kdy veškeré provozní a technologické záležitosti pro něj zajišťuje a klient tak má prostor se věnovat tomu podstatnému, což znamená komunikace a samotné produkty. Jinými slovy jim zajistí levnější nákupy, ušetří čas a práci a umožní jim zaměřit se na to, čemu rozumí, a to je jejich cílovka. Navíc u vybraných položek v oblasti merche umí zajistit i výrobu.
Autor se celý život věnuje sportu a zajímá se o vzdělávací systém. Zároveň je jeho koníčkem i prací dlouhodobě obchod, marketing a finance. Neustále se snaží sledovat trendy, inovace a kreativní přístup, který doba a technologie přináší. Z toho plyne jeho touha měnit sportovní, školní či firemní prostředí k lepšímu a modernímu v oboru, kterému rozumí.
E-shopové řešení autora by v ČR uvítalo 10 000+ klientů (partnerů). Autor aktuálně provozuje pouze 50+. Interní tým nestíhá pokrýt požadavky aktuálních 50 e-shopů, a tím pádem nemá kapacity věnovat se růstu. Hlavním problémem je cashflow a investice do růstu, ve kterém jim banka není schopna pomoci. Investici by směřoval na vyrovnání ročního cashflow, zlepšení procesů a primárně do růstu. Očekávaný růst v případě nalezení investičního partnera je plánován v letošním roce z 50 až na 750+.
V tuto chvíli raisují do 2 fáze podnikání cca 3 mil. Kč, které budou investovat do stability businessu a etablování na trhu.
Personální růst, předání kompetencí na první tým, nastavení procesů, první kanceláře, stabilní cashflow fungování atd. Díky navýšení nákladů na růst a tým, tak budou potřebovat 200-250 e-shopů, které cílí mít do 30. 6. 2024. Pokud se jim toto povede, tak tržby v roce 2024 budou cca 35 mil. Kč a marže 12 mil. Kč.
Nabízí 10-20 % equity s předem dohodnutým exitem v případě dalšího raisování. Předem dohodnutý je důležitý z hlediska dalšího vývoje projektu ještě v tomto roce. Dokáži si představit různé scénáře formy exitu (to bude o domluvě).
Očekávají další raisování na druhou polovinu roku 2024, kde by se měli konečně zaměřit na agresivní/brutální expanzi na ČR trhu. Táto fáze podle bude trvat cca 1,5 roku a budou požadovat desítky milionů. V případě úspěchu včasného raisování do této fáze vidí 3 scénáře do konce roku:
Targety a rozpočet je nastavený v týmu na 750-1000 es s min. marží 50 000 Kč každý.