Produktem je webová a mobilní platforma, která bude propojovat umělce, pořadatele kulturních akcí, dodavatele a publikum. Aplikace jim umožní se navzájem vyhledávat a kontaktovat, což jim umožní snáz vytvářet nové obchodní vztahy prostřednictvím několika administrativních nástrojů. Fanoušci budou mít díky aplikaci lepší přehled o kulturním dění a mohou se snáz zúčastnit daných akcí. Nápad na projekt vznikl před několika lety, a během posledního roku a půl aktivně pracujeme na průzkumu trhu a zpracování byznys plánu.
Honza je absolventem FF UP v oboru japonská filologie. Má zkušenosti s pořádáním sportovních turnajů, mezi které patří výpomoc na mistrovství světa v judo, a s vedením vlastní živnosti v oboru stavebnictví, konkrétně s prodejem garážových vrat a stínicí techniky (ve druhém roce dosáhl druhého nejvyššího odběru u českého výrobce vrat TRIDO v regionu středních Čech). Spolupracoval s partnery, jako jsou policie ČR, česká pošta, Hornbach, podílel se na rekonstrukci Křižíkova pavilonu na holešovickém výstavišti, koordinoval další projekty pro spřízněné firmy.
Radim je absolventem Pedagogické fakulty UP v oboru matematika a IT. Má praxi v pořádání kulturních akcí, stavění pódií, shánění sponzorů a smlouvání umělců, jako jsou Ruda z Ostravy, Zdeněk Izer, Martin Harrich apod. Dále má zkušenosti s manažerskou pozicí v jaderné elektrárně Dukovany (vedoucí zakázek), kde koordinoval spolupráci se zahraničními firmami na implementaci programátorských řešení pro interní systém, při kterém se mu podařilo zefektivnit chod spolupráce vedoucí k výraznému snížení finančních nároků na tuto spolupráci. Také implementoval nové postupy pro zefektivnění komunikace mezi výkonným a programátorským týmem přímo v prostředí bloku, který měl na starosti. Byl zodpovědný za radiační měření a koordinaci týmů pracujících na renovacích a upgradech jaderných bloků. Mezi jeho další dovednosti patří social media marketing, vedení vlastního e-shopu a 2D grafika.
Projekt je ve fázi nápadu, respektive čerstvě sestaveného byznys plánu. Máme navázány vazby s prvními subjekty, které platformu budou testovat v ostrém provozu (mezi ně patří i organizátor jednoho významného letního festivalu).
Investor se hledá na co nejrychlejší sestavení a vydání funkčního MVP, které by již mohli uživatelé používat. Rádi bychom do týmu přivítali zkušeného parťáka, který bude mít ke kultuře podobný vztah jako my sami, ale není to podmínkou.
Pro náš projekt hledáme investici ve výši 6 mil. Kč, za kterou nabízíme 30% podíl ve společnosti. Investovanou částku chceme využít na vývoj platformy, propagaci projektu a sestavení týmu. Tato investice by nám dle výpočtů v BP měla umožnit dostat projekt během tří let do profitabilního a samostatného stádia.
V případě, že investor bude mít aktivní kontakty v oblasti kultury a bude schopen a ochoten s rozvojem projektu pomáhat, jsou autoři připraveni domluvit se na individuálních podmínkách.