Virtualizace showroomů není pouze reakcí na nelehké období, způsobené opatřeními, spojenými s COVID19, ale nutnou evolucí současně zažitého systému kombinace nákladných kamenných prodejen a 25 starého a téměř nezměněného online prodeje produktů skrze e-shopy, které vniklo jako interface pro prodej knih, vytvořený Amazonem.
Virtuální showroom posouvá oblast e-commerce na další level - má ambici změnit současné nákupní chování zákazníků a obchodníkům tak poskytnout zvýšení efektivity prodeje při významném snížení nákladů na fyzické pobočky, ale zároveň být pro klienta zážitkem.
Jde o spojení zvyklosti a zážitku z nakupování z kamenného obchodu a komfortu a rychlosti nákupu v online prostředí, při zachování všech potřeb a parametrů, na které klient klade důraz a které očekává.
Díky virtualizaci prostředí/ produktů a 3D pohybu zákazníka, lze také mnohem efektivněji vyhodnocovat jeho chování a bezprostředně na něj reagovat.
Autor projektu je původně profesionální designér a konstruktér, dále zakladatel a duchovní otec platformy Busyman.cz, díky které nabyl desetileté zkušenosti ve startupovém prostředí a investicích. Před dvěma lety zároveň založil úspěšné vývojařské studio, specializované na virtuální a rozšířenou realitu. Po deseti letech vedení Busyman.cz se rozhodl založit vlastní projekt globálního charakteru s využitím veškerého know-how, kontaktů a potenciálu, jako další velký milník své profesní cesty.
Tentokrát vsází na nezastavitelný a neustále rostoucí trend oblasti e-commerce, který plánuje obohatit unikátní technologickou inovací, zmíněné virtuální a rozšířené reality a posunout tak vnímání a komfort zákazníků o úroveň výš.
Nyní máme jasno v tom, co bude obsahovat MVP a pouštíme se do jeho vývoje za vlastní náklady. Máme alokované programátorské kapacity a předokládáme, že do 3 měsíců budeme mít funkční řešení, na kterém lze demonstrovat základní funkce. Zároveň sbíráme zpětné vazby z trhu a snažíme se najít optimálně dva až tři první platící zákazníky, kteří budou prezentovat ideální vzorek pro následnou demonstraci produktu.
Uvědomujeme si výzvu ve velikosti potenciálního trhu a proto již teď chceme započít komunikaci s investory, abychom byli lépe připraveni na rychlý růst.