Jedná se o věrnostní platformu, stojící na technologii NFT, která nabízí možnost podpořit své oblíbené umělce a hudební interprety. Za svou podporu získají lidé výhody, které mohou využívat po celou dobu, kdy jsou držiteli karty NFT. S rostoucím úspěchem umělce roste i pomyslná cena benefitů, čímž se zvyšuje cena karty NFT. Držitel karty se může rozhodnout, že kartu prodá, kdykoli to uzná za vhodné, takže nákup karty je zároveň investicí do umělce.
Samuel je vystudovaný ekonom se sedmiletou praxí v consultingu na obchodních pozicích a kryptoměnový nadšenec od roku 2017, což přerostlo až do crypto-native. Vždy a všude se snaží najít řešení, jak by se věci daly dělat lépe a efektivněji. S kolegou se seznámili v již zmíněném consulting byznysu a od té doby jejich kroky kráčejí po společné cestě.
Robert je stejně jako Samuel od roku 2014 až doposud zabýval consultingem v oblasti investic a obchodu. Od roku 2016 mají konzultantskou firmu v této oblasti. V posledních letech se zajímá o kryptoměny, web3 projekty a související technologie, protože je si jist, že v nich je budoucnost. Před kariérou v consultingu studoval IT technologie a jeho největší zálibou je hudba, která ho provází celý život. Díky tomu má praktické zkušenosti z hudebního průmyslu, vazby na interprety a vydavatelství.
Projekt je ve fázi, kdy je vše připraveno v pozadí, tj. dohodnutá spolupráce s vývojáři, dohodnutá marketingová agentura, určité množství umělců připravených na spuštění projektu. Hledáme investora, který by financoval MVP, aby projekt, který může změnit celý trh a v podstatě vytvořit zcela nový trh, mohl spatřit světlo světa. Jednáme o dotačních titulech (Aplikace, Country for the Future, Virtuální podnik), které budou financovat 60–70 % nákladů, což může výrazně snížit vklad investora a jeho riziko.
Hledáme min. 3 miliony korun na vybudování MVP. Všechny tyto peníze půjdou na zaplacení vývojářů, kteří budou na projektu pracovat.
Po vybudování MVP získáme peníze na přípravu MVP pro uvedení na trh a marketingovou strategii + na počáteční marketingovou kampaň, aby bylo možné řádně zasáhnout trh. K tomu budeme potřebovat dalších přibližně 6 milionů korun.
Aktivně pracujeme na získání dotací, které budou financovat 60–80 % nákladů, což sníží celkový vklad investora a samozřejmě i riziko samotné investice.