Síť heren virtuální reality po celé republice, včetně unikátního zábavního VR centra.
Autoři provozují dvě unikátní VR herny v ČR. Jedna (Herna) je určena zejména návštěvníkům z ulice a objednávkám přes web. Druhá (Zone) je v rámci jednoho z největších aquaparků v republice. Herny fungují velice dobře a autoři mají nabídky na další prostory (v rámci BBC a v OC Chodov). Cílem je vybudovat síť heren, které se budou vzájemně doplňovat a co-promovat. Jednou z heren by mělo být zábavní VR centrum s rozličnými VR zážitky.
V současné době jsou obě VR herny plně funkční a na trhu unikátní. Od konkurence se odlišují primárně tím, že jejich provoz a realizace je plně profesionální. Je sestaven tým zkušených a odborně vyškolených promotérů, marketingový specialista, vlastní produkční tým (který má i jiné projekty), experti na VR/AR (kteří přednášejí na různých konferencích). Aktivně se pracuje s komunitou na sociálních sítích, pořádají se různé turnaje a setkání s influencery. Tento způsob se odráží na spokojenosti zákazníků z řad B2C i B2B.
Aby bylo možné realizovat celý projekt takto profesionálně, je zapotřebí provozovat minimálně 3 herny. Těsně před otevřením třetí herny v OC Chodov ovšem přišel covid-19 a s ním velký zásek do rozpočtu. Nyní se hledají investoři, kteří by se k projektu chtěli přidat a stali se součástí unikátního systému sítě VR heren.
Do projektu již bylo vloženo několik milionů korun a další rozšíření je v hodnotě od 1,5 do 10 mil. Kč, podle typu investice (další herna nebo VR centrum).
Autor nabízí spolupráci při realizaci a rozvoji originálního nápadu s možností velkého růstu (ostatní již nemají kam růst) a ambicí expanze do zahraničí.