S příchodem nového herního enginu Unreal Engine 5 se odemykají nové, dosud nevídané koncepty v oblasti procedurálně generovaných her. Navrhujeme realizaci herního projektu, který maximálně těží z nových technologií a umístí se v herní oblasti se silným nedostatkem obsahu. Na rozdíl od konkurence tento projekt nabídne hráčům nekonečné množství obsahu. Kontinuální vývoj zajistí dlouhodobý zájem o projekt v herní sféře.
Herní trh je značně saturovaný ve většině žánrů, až na open world RPG hry. Tyto hry jsou typicky v úplně jiné kategorii, co se týče:
1. nákladů na realizaci,
2. počtu hráčů.
Důvod pro bod 1 je jednoduchý: obrovský open world s kvalitními dialogy, questy, herními mechanikami a rozsáhlým obsahem je vývojářsky velmi náročný na manuální práci. Hry jsou v tomto žánru realizovány desítkami až stovkami vývojářů několik let, což pochopitelně žene náklady na realizaci až do stovek milionů korun (viz např. česká hra Kingdom Come: Deliverance).
Důvod pro bod 2 je opět jednoduchý: na rozdíl od jiných žánrů, např. FPS, závodních her či strategií, kde vychází skvělé hry každý rok po desítkách, se v open world RPG žánru her relevantní kousky objevují možná jednou či dvakrát za rok. Přesto je ale publikum pro tento žánr na herním trhu jedno z největších. Pro open world RPG hry je proto mnohem snazší si vybudovat svoji komunitu a publikum.
Sekundární efekt nízké saturace trhu znamená, že hráčům tohoto žánru často nezbývá nic jiného nežli hrát ty samé hry znovu a znovu několik let. Tento fakt je možné si ověřit veřejně na statistikách počtů hráčů konkrétních her na Steamu. U open world RPG her, i bez nově vydávaného obsahu, stoupá samovolně počet hráčů dokonce i u titulů starších více než 10 let.
Věříme, že dnešní změnou běžných postupů herního vývoje jsme schopni vytvořit relevantní a inovativní produkt pro hráče open world RPG her se zlomkem běžného rozpočtu, tak jako tomu bylo doposud.
Jsme vývojářské studio fungující 4 roky, zaměřené na virtuální realitu a vývoj her. Zrealizovali jsme několik relevantních projektů, mezi nimi i naši strategickou hru Leave No One Behind: Ia Drang.
Tato hra si vydělala svoji na původní investici po 4 měsících prodeje a nyní se překlápí do čistého zisku.
Poslední dva roky pracujeme na 2 (zatím veřejně neoznámených) projektech v Unreal Enginu v oblasti designu architektury a interiérů. Oba tyto projekty od začátku fungují s principy procedurálního generování.
Po dokončení předchozí hry chceme zkusit něco nového, a proto jsme na úplném začátku. Koncepčně jsme sice projekt vytvořili, ale nemáme kapitál na jeho realizaci.
Jsme inovativní tým se zkušeností ve vývoji her a nových technologií kolem virtuální reality. Pečlivým sledováním technologií herního průmyslu nacházíme a nabízíme projekt, který může otřást jedním z nejlukrativnějších herních žánrů, který se jako jediný nijak zásadně nezměnil za posledních 20 let. Přicházíme s návrhem na skutečný „next gen“ herní zážitek a hledáme investora, který nám umožní udělat na projektu to nějtěžší, realizovat ho.