Jedná se o francouzský franchisový koncept módních doplňků, který přináší nepřeberné množství variant pro ladění módního stylu, s cílem zvýraznit osobnost ženy či slečny. Rafinovanost a elegance konceptu spočívá ve využívání atraktivního a moderního designu, který kombinuje různé kulturní motivy, materiály a tvary. To vše ladí a spojuje do unikátních, a přitom cenově dostupných kolekcí. Koncept nabízí možnost změnit vzhled či svůj outfit, aniž by bylo nutné obměnit celý šatník.
V rámci svých pracovních zkušeností autor dlouhodobě působil na pozicích v oblasti retailu, řízení provozu či lidských zdrojů, a to především v sektoru finančních služeb. V projektu čerpá ze zkušeností z řízení profitability pobočkové sítě, kde měl zodpovědnost za výstavbu v nových lokalitách, vyhodnocování atraktivity lokalit, realokování poboček s cílem získat větší viditelnost na trhu. Součástí těchto projektů bylo i nastavení marketingových aktivit pro rozjezd či nastavení servisního modelu. V rámci top manažerských pozic dále zodpovídal za řízení strategie expanze, ekonomiku provozu, řízení základních provozních ukazatelů, efektivity nebo nastavování měření zákaznické spokojenosti.
Aktuální stav projektu je následující:
Naší ambicí v rámci spolupráce s investorem je zajištění investičních prostředků pro růst společnosti a její expanzi. Případné prostředky budou investovány do expanze franchisové sítě (investoři se zájmem o spolupráci v roli franchisového partnera) a do zajištění stability a rozvoje dalších prodejních kanálů, jako je e-shop online řešení, vlastní kamenné prodejny, vytvoření atraktivního zákaznického věrnostního programu a v budoucnu i vytvoření modelu B2B2C (investor se zájmem o vstup v pozici strategického partnera s podílem ve společnosti).
Nabídka pro potenciální investory je závislá na rozsahu uvažovaného investičního zapojení. Projekt nabízí možnost vstupu ve formě strategického partnera s podílem ve firmě nebo ve formě franchisového partnera pro 1 nebo více atraktivních lokalit (multilicence).
Strategický partner získá podíl v mateřské společnosti a celém obchodním modelu kombinujícím vlastní kamenné prodejny, výnosy z franchisové sítě, prodeje přes e-shop řešení a budoucí příjem z B2B2C modelu.
Na druhou stranu je franchisový partner plně samostatným podnikatelem. Franchisant hradí jednorázový poplatek na nákup licence ve výši 12 000 EUR a následně se hradí měsíční poplatky z tržeb ve výši 10 %. Za tyto měsíční poplatky získá franchisový partner know-how a podporu v oblasti IT systému, marketingu, logistiky, řešení skladu aj. V případě zájmu o multilicenci (více lokalit) je franchisový partner zvýhodněn, a to jak snížením jednorázového poplatku, tak i v rámci měsíčních poplatků.