Platforma, která propojuje zákazníky a individuální prodejce, kteří si na ní mohou spravovat svůj vlastní byznys.
Platforma, kde každý může být obchodníkem. Virtuální místo, kde si každý může koupit produkty pro naplnění svých potřeb (B2C). Je to i zároveň místo, které poskytuje prodejcům svobodu v podnikání (B2B). Nejenom v podobě prodeje jejich produktů, ale také zastřešení kompletní logistiky, skladování a administrativní podpory s jejich businessem. Vše je zastřešeno v rámci platformy. Nejedná se o jednorázový prodej v podobě inzercí, ale poskytujeme možnost, kde každý může budovat svůj byznys. Existuje mnoho firem, které platí sklady, ale řeší si vlastní administrativu a logistiku výrobku. Uvedená platforma se snaží ulehčit prodejcům podnikání. Převážně cílí na centralizaci trhu, aby klient měl vše pod jednou střechou. Mnoho společností, řeší své podnikání přes více firem. Platforma cílí jak na sektor B2B, tak i na B2C. V rámci B2B účtu, si jeho vlastník může vytvořit profil a prodávat své produkty. Platforma, ulehčuje start pro budování značky a následný prodej výrobků. V rámci B2C, si zákazník může naplnit své potřeby na jednom místě. Odběratel se nemusí zaměřovat na více eshopů na daném trhu.
První zakladatel momentálně pracuje druhým rokem na pozici specialista podpory v nadnárodní firmě. Hlavní pracovní náplň spočívá v řízení logistiky, přepravy, kontakt s firmami a univerzitami z celého světa.
Druhý je na pozici account managera ve společnosti kde má na starosti vytváření nových kampaní pro společnosti jako jsou Mixit, Jagermeister, či Karlovarské minerální vody.
V návaznosti na pre seed fází, byl pouze vynaložený náklad čas autorů na tvorbu celého konceptu. V této chvíli mají autoři vymyšlený koncept projektu, v rámci logistického centra jsou domluvené stabilní spolupráce s více nežli šesti přepravci a je připraveno technické zadání platformy. Nyní se nachází v bodě, kdy se hledají potencionální investoři, kteří by pomohli projekt realizovat. Cílem platformy by mělo být ulehčit a zcentralizovat trh.