Jiří Husák

  • Husák
    Jiří
    top manažer, konzultant, investor
    Kde je vůle, tam je cesta!

    Jako ředitel vybudoval v letech 2001 – 2016 firmu Somfy a vytvořil z ní dominantního lídra trhu v ČR a SR. Když firmu přebíral, byla v problémech a odcházeli z ní lidé. Za dobu jeho působení firma vyrostla více, než 10x na 420 Mil. Kč v r. 2016 a lidé v ní pracovali rádi. V roce 2014 byl finalistou soutěže Manažer roku, v r. 2015 účastníkem projektu Mapy úspěchu sdružení CZECH TOP 100.

    V letech 2011 – 2016 byl opakovaně zvolen předsedou představenstva Sdružení výrobců stínicí techniky (SVST), zastupoval zájmy celého oboru.

    Člen Busyman klubu.

 

Nabízíme Vám možnost podpory Vašich projektů formou společné práce s manažerem a investorem Ing. Jiřím Husákem. Jiří je velmi úspěšný manažer i praktik, z firmy Somfy vybudoval dominantního lídra svého trhu v ČR i SR. Jiří v sobě spojuje unikátní know-how z prostředí globálního korporátu i z praktického naplňování svých vizí a cílů na trzích v ČR a SR. Má spoustu zkušeností v rozvíjení obchodu v našem prostředí. Na projekty se nyní dívá i jako investor.

Spolupráce probíhá formou mentoringu. Vy jste zodpovědní za co nejlepší informace o Vašem záměru (o výrobcích, trzích, nákladech apod.), Jiří poskytne strukturu, rady a zkušenosti. Společně dosadíte správné informace na správná místa a vytvoříte formu, se kterou budete moci řídit své podnikání. Formu srozumitelnou investorům tuzemským i globálním.

Všechny podklady navazují na zkušenosti a podklady platformy Busyman, speciálně pro ni vznikly následující služby. Každá varianta předpokládá 4 hodiny společné práce, osobně a za využití Skype nebo telefonu. Z vaší strany je třeba mít připravené všechny potřebné informace (viz. popis služeb). Podklady mohou vzniknout buď v českém nebo anglickém jazyce.

Varianty jsou následující:

1. Váš business plán v číslech

Chcete vidět, s jakými penězi potřebujete Váš projekt rozjet a co Vám to finančně přinese? Formulujeme Váš projekt pomocí čísel, s jejich pomocí se můžete rozhodovat. Vytvoříme výstupy v excelových tabulkách, které budete moci převzít a samostatně si modelovat různé varianty.

Z vaší strany je třeba mít připravené všechny informace o Vašem podnikání/produktu, výrobní (nákupní) a prodejní ceny, přepokládaná prodaná množství a přehled o všech nákladech. Společně vytvoříme formu, kde Vám pomohu vyzdvihnout nejdůležitější body pro investora.

Výstupem bude:

  • Mapa produktů/služeb a výnosů – množství, cena, marže (QSM - quantity, sales, margin). Tzn. kolik výrobků/služeb jednotlivého typu chcete prodat, za jaké ceny, s jakými výrobními náklady? Jaké budou tržby a marže?
  • Výsledovka po měsících (profit and loss acount, PaL) = Vaše výnosy, náklady, zisk. Zde vložíme všechny předpokládané výnosy a náklady. Výsledkem bude Váš zisk.
  • Plán toku financí (cash flow) po měsících, výhled na další roky
  • Váš bod zlomu (Break even point), od kdy by mohl být Váš projekt ziskový?
  • Návratnost

 

2. Analýza Vašeho trhu

Jak Váš projekt přeměnit na peníze? Na jakém trhu? Kde a v čem jsou Vaše příležitosti? Z vaší strany je třeba mít připravené všechny informace k Vašemu trhu (viz. body níže). Společně vytvoříme formu, pomohu Vám najít nejdůležitější body a přidanou hodnotu pro investory.

Výstupem bude:

  • Jaký je můj trh
  • Kdo je cílový zákazník
  • Jaké výrobky a služby jsou Vaší konkurencí
  • Největší hráči na Vašem trhu a jejich vývoj a trendy
  • Ceny na trhu
  • Marže na trhu
  • Velikost a dynamika trhu
  • Unikátní výhoda mého produktu
  • Za jakou prémii mohu unikátní výhody nabídnout?

 

3. Analýza Vašeho prodejního modelu

Jak Váš výrobek/službu dostanete k zákazníkům? S jakou efektivitou? Z vaší strany je třeba mít připravené všechny informace k Vašemu prodejnímu modelu (viz. body níže). Společně vytvoříme formu, pomohu Vám najít nejdůležitější body a komplexní pohled na prodejní kanály.

Výstupem bude:

  • Kdo jsou moji zákazníci
  • Marže výrobku/služby
  • Možné prodejní kanály - existující, nové
  • Jaký je efektivní obchodní model pro různé typy obchodu?
  • Náklady na jednotlivé prodejní kanály, marže různých prodejních kanálů
  • Přiřazení těchto nákladů k výrobkům/službě
  • Návratnost z pohledu prodaných množství
  • … a další Vaše otázky dle potřeby

 

4. Balíček na přání

Můžete si vybrat body z předchozích třech balíčků a navrhnout si Váš vlastní. To může být buď v rozsahu 5 hodin společné práce, jako ostatní balíčky (rozsah bude nejprve společně odsouhlasen), nebo po individuální dohodě i rozšířený podle Vašich potřeb. V tom případě bude cena domluvena individuálně.

5. Další individiuální témata

Další konzultace nebo dlouhodobější spolupráce je možná podle Vašich individuálních potřeb a dohody, např.

  • Jak dostat z Vašich spolupracovníků to nejlepší?
  • Vybudování, řízení a koučink týmů, obchodních týmů
  • Efektivní prodej na prodejně, show roomu (trénink pro pracovníky prodejen - B2B, B2C, nikoliv rychloobrátkové zboží)
  • Personalistika, jak vybrat ty nejlepší spolupracovníky? Podpora při výběrových řízeních možná.
  • … a další Vaše otázky dle potřeby

 

 


Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace.

Zákazníci
Chcete mít stoprocentní jistotu, že je váš dokument bez jediné hrubky a stylisticky správně?
Korektura
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Concept Proof
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Kvalitní produkt si zaslouží krásný kabátek na míru. Vizuální komunikace je extrémně důležitá od vizitek až po web. Jste se současným stavem vaší grafické identity spokojeni? Grafika
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Prototyp
Máte svůj projekt dostatečně právně ochráněn proti konkurenci či případnému zneužití? Máte projekt ochráněn pro expanzi do dalších zemí? Ochrana produktu
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nevíte si rady s naceněním vašich produktů či služeb? Využijte individuální konzultace s některým z našich odborníků z řad našich mentorů. Nacenění
Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace. Zákazníci
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
V rámci našich aktivit jsme napojeni na řadu silných partnerů a distribučních kanálů. Zajímala by vás možnost spolupráce v této oblasti?
Distribuce
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Víte, že vlastnická struktura může být důležitým parametrem, jestli se investor rozhodne investovat do vašeho projektu, či ne? Vlastnická struktura
Nejste si jisti jak nastavit podmínky pro vstup investora (požadovaná investice vs. podíl)? Využijte odborné konzultace. Nabídka investorovi
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán

Busyman

Chcete mít přehled o novinkách a akcí jako první? Stáhněte si naši App Busyman pro Android nebo iOS

Google Play App Store

Busyman.cz a jeho provozovatelé neposkytují služby investičního poradenství ve smyslu zákona č. 256/2004. Neposkytují poradenství pro trh s akciemi a cennými papíry. Dále také Busyman.cz, ani jeho provozovatelé, neručí za obsah zobrazených informací vložených samotnými inzerenty na internetové stránky Busyman.cz.

Tento portál provozuje společnost:
Genesis Invest s.r.o.
sídlem Kaprova 42/14
110 00 Praha 1 - Staré Město

zapsaná pod C 175775 u Městského soudu v Praze. IČ: 24804185

Kanceláře Busyman najdete na adrese Vojtěšská 245/1, 110 00 Praha 1 - Nové Město

© 2010 - 2022 Genesis Invest s.r.o.