Vizí autorů je spojení světa módy se světem tetování. Myšlenkou je spojení profesionálních tatérů, kteří tvoří originální designové návrhy, s nositelnou módou, tedy tisk těchto uměleckých prvků na oblečení z organické bavlny. Cílem je vytvoření lovebrandu spojeného se silnou komunitou lidí, kteří ho berou jako životní styl a budou ho milovat. Na jedné straně budou tatéři tvořící svůj originální design, na druhé straně zákazníci toužící po originálním oblečení vyrobeným dosud nevídanou formou a s jedinečným designem.
Za projektem stojí dva autoři: Barča – ta se již 5 let aktivně věnuje fotografii, skrze niž získala backgroundové zkušenosti v oblasti módy a tvorby filmu, a zároveň se již přes rok věnuje marketingu, zejména brandu, sociálním sítím a oblasti influencerů. Druhým autorem je Martin – ten na základě obchodních pozic v on-line marketingové společnosti a ve financích získal primárně komunikační, obchodní a analytické dovednosti, díky kterým zajišťuje akvizici obchodních partnerů (tatérů) a finanční plánování projektu.
Projekt je momentálně ve fázi spuštění prodeje první kolekce oblečení (únor 2021). Je hotový business plán, finanční analýza, brand manuál, analýza trhu, analýza konkurence a specifikace cílového zákazníka. Veškeré dokumenty jsou k dispozici na vyžádání. Jsou podepsány smlouvy o dlouhodobé spolupráci s tatéry, kteří tvoří pro projekt designy. Investor se hledá z důvodu docílení rychlého a úspěšného startu projektu. Investice bude sloužit převážně pro marketingové aktivity spojené se startem projektu, dále pak pro nákup materiálu, placené spolupráce, foto a video tvorbu, a také nákup stroje na sítotisk textilu.
Pro úspěšný start projektu je potřeba investice ve výši 500 000 Kč. Investice bude sloužit převážně pro marketingové aktivity spojené se startem projektu, dále pak pro nákup materiálu, fotografické práce, placené spolupráce, a také na nákup stroje na sítotisk textilu.