Základní motivací pro realizaci projektu byla vlastní zkušenost autorů se schraňováním účtenek k zakoupeným produktům. Většina lidí tyto účtenky schraňuje v krabici od bot, avšak tento způsob se rozhodně nejeví jako vhodný pro 21. století. Velkou nevýhodou tohoto způsobu uložení účtenek je nepřehlednost, účtenky se v mnoha případech promíchají a tak je velice obtížné najít tu správnou. Dalším nedostatkem, se kterým se potýkají podnikatelé a OSVČ v ČR je nevhodné řešení toku dokumentů firmou a jejich zálohování ,které v lepším případě probíhá v elektronické podobě na pevném disku „centrálního serveru“ firmy. Aplikace má za cíl těmto subjektům nabídnout jednoduché a přehledné řešení, které odpovídá představám autorů o DMS pro 21. století. Autoři mají zkušenosti s budování a řízením projektů a své know-how vložili do tohoto záměru. Do projektu v současnosti autoři investovali vlastní kapitál v hodnotě několika desítek tisíc korun, který byl využit k naprogramování testovací alfaverze projektu. Vývoj zatím probíhá pouze ve volných chvílích autorů. Od září 2017 bude zahájeno čerpání dotace EU, díky čemuž budou všechny síly realokovány přímo na tento projekt. Pro projekt hledají investora, který by svými prostředky umožnil zejména financování marketingové kampaně aplikace, neboť prostředky potřebné na financování vývoje a nákupu potřebného HW vybavení jsou čerpány z dotačních programů Evropské unie. Investor by neměl být pouhým vkladatelem finančních prostředků, ale měl by být nadšený pro myšlenku projektu a svou činností aplikaci dále podporovat, ať už v podobě jejího využití ve vlastních společnostech, nebo mezi svými obchodními partnery a přáteli.