Aplikace je místo pro lidi, kteří nemají s kým sdílet své potřeby a zážitky. Vytváří komunitu desetitisíců uživatelů, kteří chtějí společně cestovat, sportovat a seznamovat se s novými parťáky. Zde mohou své zážitky a akce vytvářet, nebo se přidávat k ostatním. Aplikace dynamicky roste v uživatelích a také B2B registracích. Projekt v samotném počátku získal investici, která umožnila vývoj MVP, získání tisíců uživatelů ve velice krátkém čase, roste, připravuje se spuštění monetizace.
Unikátní je nejen dynamický rozvoj, ale i růst uživatelů napříč republikou. Také v rámci monetizace pro B2B možnost inzerovat své akce a přímo skrze ni i prodávat vstupenky. Součástí jsou i další zdroje jako affiliate, reklama atd.
Markéta se věnovala několik let kulturním projektům a je doposud ředitelkou neziskové organizace Apollon art o.p.s. Má za sebou projekt 3D koncertů Hlasy světla v pražském kostele Šimona a Judy, které se konaly celkem čtyřikrát a každý z nich měl charitativní záměr. Ve spolupráci s pardubickou komorní filharmonií a dalšími mezinárodními účastníky vznikl v neziskové organizaci projekt Hlasy světla 4D, který se konal v pardubické aréně při příležitosti zahájení Velké pardubické. Pět let provozovala cestovní agenturu v Kolíně. Dva roky působila jako produktová manažerka v cestovní kanceláři Marco Polo. Markéta je kreativní člověk a stará se o obsahovou část aplikace.
Roman pracoval dlouhá léta jako zástupce ředitele cestovní kanceláře Marco Polo, kde byl zodpovědný za kontrolu finančních toků administrativu směrem k veřejným institucím, hotovostní i bezhotovostní styk a dodavatelsko-odběratelské vztahy v České republice i zahraničí. Funkci finančního ředitele zastává i v tomto startupu.
Aplikace vstoupila na český trh 20. 12. 2023 a je ke stažení na App Store a Google Play. Po třech měsících dosáhla na 12 tisíc uživatelů. V dubnu 2024 je plánovaný předpoklad 15 tisíc uživatelů. To je číslo, které je již zajímavé pro inzerenty, proto se může započít s monetizaci. Proškolení obchodní zástupci začnou oslovovat inzerenty. S nárůstem uživatelů bude narůstat i počet inzerentů a reklam. V prosinci 2024 předpokládá 50 tisíc uživatelů čímž se projekt dostane do černých čísel. K tomu je třeba investice na marketing a na vylepšování funkcí v aplikaci.
Požadovaná investice 4 mil. Kč za 8% podíl ve společnosti. Autoři by pferovali single investora, ale nebrání se i koinvestici a tím spojení sil. Forma investice je preferována jako přímý vstup do equity, ale možná je i konvertibilní půjčka.
Investice bude použita na marketing – zvyšování počtu uživatelů a do technického vývoje aplikce, vylepšování funkcí.