Aktuálním trhem mobilních aplikací převážně hýbou sociální sítě. Důvodů je mnoho – sledovanost, sdílení, seznamování, zvědavost. Některé sociální sítě (pasivní) sází na sociální zdi (TikTok, Instagram, Twitter) a na nich staví základnu uživatelů, některé (aktivní) sází na přímé zapojení uživatelů (Evensi, Meetup, Eventsential).
Po době „postcovidové“ se začínají čím dál více prosazovat aplikace aktivní, jako jsou Evensi (100 mil. stažení), Meetup (70 mil. stažení) atd. Téměř žádná aplikace ovšem nekombinuje oba zmíněné prvky. Cílem projektu se tak stalo vytvořit unikátní produkt, který se bude lišit od aktuálního trhu –přinese nové rozměry a kooperaci potenciálních zákazníků. Ze zmíněného důvodu jsme se rozhodli vytvořit aplikaci, která za pomocí gps lokalizace a google maps znázorní aktuální dění přímo v aplikaci samotné, díky čemuž uživatel ihned na jednom místě zjistí, kdo kolem něj prošel, koho poznal v obchodě, kolik lidí se nachází na místě, kam se chystá, či jaké události nebo nabídky samotní uživatelé na mapě zanechali.
Autor má zkušenosti s obchodem, vývojem, projektovým řízením a vedením v mezinárodních společnostech, s důrazem na zásady štíhlého podniku a efektivního řízení.
Projekt se aktuálně nachází ve fázi hotového produktu, který sbírá kladná hodnocení od jednotlivých uživatelů. Aby aplikace dosáhla na vyšší růst, potenciální vstupy na zahraniční trhy, nelze ji nechat organicky růst, ale je třeba investovat do její značky, propagace a marketingu. Zpětná vazba, stahování i recenze napovídají, že aplikace má potenciál stát se úspěšným hráčem na trhu mobilních aplikací, z důvodu náročného vývoje a jeho prodražení ovšem nezbyly potřebné finanční prostředky na rozsáhlou kampaň.
Autor za investici nabízí podíl ve firmě ve výši 49 %. Hledá investora a parťáka, se kterým bude moci projekt posunout na další úroveň.