Jedná se o cloudovou platformu postavenou se záměrem zmodernizovat a zjednodušit komunikaci mezi restauracemi a dodavateli s cílem zvýšit profitalibilitu a zjednodušit objednávání stejně jako při online nakupování. Platforma nabízí příležitost sledovat aktuální trendy ve jednotlivých regionech, vidět skutečné požadavky gastronomických institucí, včas reagovat a nabízet své produkty prostřednictvím vlastního tržiště. Navíc naše platforma dokáže rychle a efektivně zpracovávat stovky objednávek denně, což dodavatelům umožní rozšířit svou přítomnost v příslušných regionech a zvýšit průměrnou objednávku a počet zákazníků.
Jedinečnou vlastností jsou algoritmy vytvořené pomocí strojového učení pro propagaci a nabízení zboží nové skupině zákazníků v rámci platformy, což také pomůže restauracím získat ty nejlepší nabídky na trhu.
Celosvětová dlouhodobá vize společnosti předpokládá plně automatizovaný proces objednávání v rámci globálního dodavatelského řetězce potravin založeného na Artificial Intelligence. To by mělo usnadnit zaměření se dodavatelského řetězce na kvalitu zboží, ekologii a podporu konkurenčního prostředí. Pokud jde o vizi podnikání na příštích 10-15 let, skupina plánuje stát se lídrem B2B segmentu globálního trhu s potravinovým řetězcem dodáním řešení pro objednávání, zpracování objednávek, propagace a logistiku. Společnost považuje za své hlavní trhy Evropu a rozvojové země Asie. IPO bude v budoucnu nezbytným krokem pro to, aby společnost skutečně ztělesňovala tyto plány.
Za projektem mimo aktivní tým stojí i řada mentorů a poradců se zkušenostmi z oblasti řízení, vývoje a obchodní strategie, kteří pomáhají s jeho přípravou a rozvojem. Nyní systém pilotně používá již cca 40 restaurací a začíná se monetizovat.
Projekt získal prvního angel investora a nyní hledá druhé kolo investice ve výši 355 000 EUR, investice lze rozložit mezi více investorů.