Obchod

Obchod

Vašemu výběru odpovídá 41 projektů
  • 1981
    Aktivní

    DŘEVĚNÉ HODINKY A DOPLŇKY ZE DŘEVA

    4 000 000 CZK - 5 000 000 CZK

    Jedná se o 100% českou značku, která se zabývá výrobou a prodejem dřevěných hodinek a módních doplňků z exotických i domácích dřevin. Byla první na trhu v ČR, v současné době je jedním z jejich leaderů a má ambice na silnou expanzi. Společnost má nyní roční obraty ve výši cca 5M Kč.

    Autor projekt spustil ze svých vlastních prostředků a do dnešního dne téměř veškeré zisky zpětně reinvestuje do rozvoje společnosti. Prvotní investice byla v řádech statisíců.
     
    Majitel společnosti hledá investora, který mu pomůže zvýšit povědomí o značce, udržet si silnou pozici na trhu a plně využít vlastního potenciálu a potenciálu trhu k dalšímu růstu.

  • 1980
    Aktivní

    ČASOVÉ SCHRÁNKY – UCHOVEJTE VZKAZ A VZPOMÍNKU PRO BUDOUCÍ GENERACE

    1 700 000 CZK

    Autor vyvinul časovou schránku, pouzdro, do které člověk, obec, škola nebo jakákoliv jiná instituce uloží to, co chce, aby se o nich v budoucnu někdo dozvěděl. Projekt s sebou nese velmi zajímavou myšlenku, která byla mezi lidmi průběžně i historicky realizována. Doposud není na trhu produkt, který by umožnil komukoliv, ať již městům či obyčejným lidem, kteří chtějí uchovat památku na svou generaci, toto realizovat.

    Do projektu byly prozatím investovány nižší desítky tisíc, prodaly se první testovací kusy a jsou ambice z projektu udělat pevnou expandující službu.

    Hledá se vhodný partner/investor, který umožní autorům věnovat se projektu naplno, a zároveň aby pomohl se strategiemi aktivního obchodu.

    Autoři věří, že dokáží zaujmout zajímavým výrobkem spojeným se zajímavými příběhy.

  • 1978
    Aktivní

    PRODEJ TECHNOLOGIE SPORTOVNÍ VESTY PRO ŘADU SPORTŮ

    450 000 CZK

    Cílem projektu bylo vytvořit sportovní vestu vhodnou na kolo, běh, in-line apod. tak, aby si sportovec nemusel s sebou brát žádné další tašky, batohy, přídavné kapsy, reflexní vesty atd. To se podařilo a vyvinutý produkt je nyní na prodej.
     
    Autor se věnuje svému byznysu a nemá prostor a kapacity se tomuto produktu věnovat tak, aby se využil jeho silný potenciál. Proto chce kompletní projekt včetně veškerých kontaktů, střihů a plánů předat novému majiteli.

    Autor při vývoji využil své zkušenosti v oblasti zakázkové a speciální výroby oblečení na míru a moderních technologií + poznatků z praxe.
     
    Do této chvíle bylo do projektu investováno bezmála 400 000 Kč a téměř rok vývoje (střihy, vhodný materiál, testování atp.).

    Autor slevil z původně zamýšlené ceny a nyní hledá investora, který projekt převezme za vývojové náklady bez zohlednění času a dalších parametrů.

  • 1977
    Aktivní

    NEOBYČEJNÁ KAVÁRNA PRO MILOVNÍKY NEVŠEDNÍCH ZÁŽITKŮ A RELAXACE

    4 000 000 CZK

    Projekt představuje specifický typ kavárny, ve které ochutnáte mimořádnou kávu a přitom se potěšíte z přítomnosti zajímavých exotických i jiných zvířat, jako králíků, morčat, ještěrů, hadů, ježků, želv apod. Zákazník bude mít možnost fyzického kontaktu se zvířetem.

    Autoři tomuto projektu zasvětili posledního půl roku intenzivní práce a všechny své úspory. V první fázi dostával náš projekt teoretické základy, pomalu se rýsovaly všechny myšlenky, nápady a vybírali ty nejlepší. Ve druhé fázi přistoupili k praktickým krokům a začali projekt realizovat a investovat do něho. Jeho realizaci věnují veškerý volný čas, průměrně 4 – 6 hodin denně a v této druhé fázi jsme investovali 95 000 korun z vlastních úspor.

    V současné době hledají investora/partnera, který by jim pomohl projekt realizovat co nejdříve, než se díra na trhu, kterou nyní chtějí využít, zaplní někým jiným.

  • 1976
    Aktivní

    HERNÍ APLIKACE PROPOJENÁ SKRZE SOUTĚŽE NA FIRMY

    1 000 000 CZK - 2 000 000 CZK

    Cílem této hry pro mobilní telefony je soutěžení v hodu vlaštovkou. Vlaštovku si nejdříve musíte poskládat podle libosti, systém skládání je velmi inovativní a intuitivní. Při skládání je kladen velký důraz na přesnost složení! Máte omezený počet skladů a jakmile máte vlaštovku poskládanou, tak musíte uchopit telefon do horizontální polohy a švihem ruky s telefonem směrem dopředu vlaštovku "hodíte". Ještě zkontrolujte před hodem směr a sílu větru! Okamžitě vidíte v denním, týdenním a měsíčním žebříčku, jak jste na tom!
     
    Asi největší přidanou hodnotou celého projektu je unikátní systém tournamentů, soutěží, který se nyní vyvíjí a komunikuje s prvními zájemci(firmy). Počet stažení je více než 60.000!

    Aplikace je v mobilních obchodech od roku 2016 a to nejprve v různých beta verzích jako hobby projekt. V roce 2017 získala hra 1. místo v prestižní anketě Aplikace roku! Krátce po uvedení pak byla na 1. místě v celém ČR App Store a na 1. místě na Google Play v kategorii hry! Do aplikace autor nainvestoval přibližně 250 tisíc. Kč z vlastních zdrojů.
     
    Hledá se investor / strategický partner, který by pomohl hru udržovat aktuální, implementovat nové herní i byznys prvky a otevřít hru na světové trhy, doposud je pouze v ČR a SR vzhledem k ochraně nápadu.

  • 1974
    Aktivní

    GLOBÁLNÍ TRŽIŠTĚ S PROSTORY

    1 318 000 CZK

    Projekt je „market place, které spojuje nabídku a poptávku v oblasti pronájmu prostorů. Je to „místo“, kde se potkávají lidé a organizace, které mají jakýkoliv nevyužitý prostor s těmi, kteří takový prostor potřebují pro práci, koníčky nebo relaxaci.
     
    Na trhu je celá řada nemovitostí, ať již komerčních tak i v soukromém vlastnictví, které nejsou využity a lze je nabídnout protistraně, která je poptává.
     
    Autorka, která má dlouholetou zkušenost v této oblasti (z ČR i zahraničí) a do projektu investovala 1,8 mil. Kč z vlastních zdrojů (bez započítání práce), vývojem projektu strávila 18 měsíců. Cílem je získat strategického partnera, s jehož pomocí se z projektu stane „ globální tržiště s prostory.“

  • 1973
    Aktivní

    TECHNOLOGIE INFORMAČNÍCH ZRCADEL DO HOTELŮ A DALŠÍCH SEGMENTŮ TRHU

    2 000 000 CZK - 4 000 000 CZK

    Společnost se zabývá vývojem a výrobou informačních zrcadel do hotelových pokojů s vyhlídkou vytvoření reklamní sítě zrcadel v restauracích a chytrého zrcadla do domácností. Jedná se o relativně novou technologii, která již své uplatnění nachází, nicméně její čas teprve nyní přichází. Autor se svým týmem si dává za cíl být průkopníky této technologie a zajistit tak silné postavení v tomto oboru již od jeho samotného počátku adaptace na trhu.
     
    Investice od zakladatele činí doposud 600 000 Kč a 2 roky výzkumu a výroby a využití technologie a průzkumu trhu. Nyní je vše připraveno na výrobu a distribuci.
     
    Investice od investora je určena ke spuštění výroby chytrých zrcadel do hotelových pokojů a s tím spojené náklady na marketing a vývoj výroby. V současné době se již komunikuje s prvními potenciálními zákazníky a zpracovává jejich analýza.

  • 1972
    Aktivní

    STOLNÍ HRY JAK JE NEZNÁTE OBJEVTE JEJICH SKRYTÝ POTENCIÁL

    1 500 000 CZK - 24 700 000 CZK

    „Milujeme stolní deskové a karetní hry. Věnujeme se jim a v našem životě mají nezastupitelné místo. A právě tato vášeň pro radost, kterou zažíváme při hraní a tvorbě her nás přivedla k současnému projektu.
    Zjistili jsme, že stolní deskové a karetní hry mají obrovský byznysový potenciál. Zároveň však nad rámec klasického pojetí je prostor pro jejich využití ještě markantnější. Obchodní příležitost, kterou to s sebou přináší, je na trhu naprosto nepovšimnuta, z čehož lze významně profitovat.
    Našli jsme nevyužitý prostor na trhu, který je pro firmy a společnosti stále důležitější a dynamicky roste, a kde je místo pro využití stolních deskových a karetních her vskutku enormní.
    O čem, že to mluvíme? O segmentu budování značky, brandingu, cross-sellingu, reklamy a dlouhodobého marketingu.“
    Základní cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi a ideálně i chlupatým rodinným mazlíčkem. Následovaní korporátními či firemními klienty za účelem dlouhodobého budování a propagace značky (brandu). Dlouhodobě zajímavou skupinu zákazníků tvoří neziskové organizace se svými sponzory. Odrazovým můstkem pak jsou herní distributoři.

    Celkově byly do projektu investovány čtyři roky. Na plný úvazek se mu autoři věnují od jara 2015. Celkem bylo investováno přes 6 milionů korun.

    Investice slouží k produkci zboží a následné iniciaci cílových trhů. K urychlení vstupu na klíčové trhy, jde o trhy Spojených států, Austrálie, EU, Japonska a Číny.
    Dále investice umožňuje rozšířit aktuální portfolio exkluzivních her a přípravu dodatečných merchandisingových bonusů a rozšíření.

  • 1971
    Aktivní

    Topškolky.cz - prodej 50-100% projektu

    900 000 CZK

    Jedná se o katalog mateřských škol a jeslí v rámci celé ČR, který pomáhá rodičům najít tu nejlepší školku pro jejich dítě, na základě zkušeností a doporučení ostatních rodičů. Školka se může zdarma registrovat na webu a rodiče ji tam mohou ohodnotit. Projekt má vybrané partnery s dalšími portály a weby a díky tomu je velmi užitečným agregátorem pro rodiče i školky nových aplikací a projektů, které jsou pro ně potřebné.
     
    Projekt funguje přes 4,5 roku, 3 roky se na něm podílela zakladatelka projektu a následně 1,5 roku interní tým Busyman. Do projektu bylo zainvestováno okolo 1M Kč, které zahronvalo odkup portálu, nehmotné ohodnocení, naprogramování kompletně nového webu s vlastním administračním systémem vč. předpřipraveného e-shopového řešení, struktury “forum” pro rodiče a plně funkčního blogu a všech následných IT úprav dle potřeb školek. Dále za v období 6/2016 - 7/2017 bylo zainvestováno přes 400.000 do marketingu a to konktétně do analýz, GA, facebookových kampaní, nastavení mailchimpu, CI a marketingové strategie..  
     
    Investora hledáme proto, že se projekt již typově nehodí do budoucího směřování Busyman. cz a interní tým bude směřovat svou energii a čas do jiných projektů. Projekt je připraven pro expanzi, má velký potenciál na trhu a efektivně nastavené partnerství s prvními projekty do budoucna. Optimální investor pro nás je takový, který využije naše dosavadní úsilí pro svůj business, tedy má ve vlastní firmě někoho na telefonování a stejnou cílovou klientelu jako jsou naši zákazníci (školky, jesle) či uživatelé (rodiče dětí předškolního věku).

  • 1967
    Aktivní

    ACCOUNTING ASSISTANT - ÚČETNÍ AUTOMATIZACE PRO FIRMY

    6 000 000 CZK

    Společnost chce vyvinout a prodávat aplikaci s využitím prvků strojového učení, rozeznání textu a prvků umělé inteligence. Aplikace bude do značné míry umět nahradit asistentku a všeobecnou účetní na finančním oddělení malé či střední obchodní firmy. Jinými slovy – mluvíme zde o „umělé“ účetní.
     
    S růstem společností roste počet úkonů, které musí finanční oddělení firem zajistit. To dostává finanční managery pod tlak na navyšování počtu zaměstnanců, kteří mají tuto agendu na starost. Což je tlak na navyšování režijních nákladů společnosti. Projekt pomůže finančním ředitelům či majitelům tento problém vyřešit – nabídne jim, že část této agendy převezme software.
     
    Do projektu bylo investováno cca 200 hodin práce a přibližně 52.000 Kč. Celý projekt staví na zkušenostech jeho zakladatele. Zakladatel přebíral finanční oddělení společnosti s 20 zaměstnanci a během jeho angažmá firma narostla na téměř 50 zaměstnanců. Ve firmě absolvoval několik implementací různých reportingových, účetních či work flow systémů. Řídl i finance strojírenské společnosti s 300 zaměstnanci, rozvíjel činnost dceřiné společnosti na Slovensku, byl členem dozorčích rad několika společností. Na všech těchto pozicích měl možnost se podrobně seznámit s problematikou procesního řízení finančních oddělení. Sám ví, co mu u různých řešení nejvíce chybělo a jaké řešení by uvítal. Nyní chce tyto zkušenosti využít při vývoji této aplikace.
     
    Hledáme se investor, který by financoval vývoj, testování a uvedení produktu na trh. Peníze budou použity na zaplacení práce a souvisejících provozních nákladů (cestovné, nájemné, účetní a právní služby).

Stránky