Hotelnictví a gastronomie

Hotelnictví a gastronomie

Vašemu výběru odpovídá 9 projektů
  • 1977
    Aktivní

    NEOBYČEJNÁ KAVÁRNA PRO MILOVNÍKY NEVŠEDNÍCH ZÁŽITKŮ A RELAXACE

    4 000 000 CZK

    Projekt představuje specifický typ kavárny, ve které ochutnáte mimořádnou kávu a přitom se potěšíte z přítomnosti zajímavých exotických i jiných zvířat, jako králíků, morčat, ještěrů, hadů, ježků, želv apod. Zákazník bude mít možnost fyzického kontaktu se zvířetem.

    Autoři tomuto projektu zasvětili posledního půl roku intenzivní práce a všechny své úspory. V první fázi dostával náš projekt teoretické základy, pomalu se rýsovaly všechny myšlenky, nápady a vybírali ty nejlepší. Ve druhé fázi přistoupili k praktickým krokům a začali projekt realizovat a investovat do něho. Jeho realizaci věnují veškerý volný čas, průměrně 4 – 6 hodin denně a v této druhé fázi jsme investovali 95 000 korun z vlastních úspor.

    V současné době hledají investora/partnera, který by jim pomohl projekt realizovat co nejdříve, než se díra na trhu, kterou nyní chtějí využít, zaplní někým jiným.

  • 1975
    Aktivní

    EXPANZE JIŽ BĚŽÍCÍ SPOLEČNOSTI ZABÝVAJÍCÍ SE ROZVOZEM JÍDLA

    900 000 CZK - 3 000 000 CZK

    Jedná se o revoluční rozvoz jídla. Základem je kvalitní kuchyně, kde je kladen důraz na čerstvé, kvalitní, a také lokální suroviny, moderní trendy, rozmanitost v přípravě jídel a jednotlivých druhů jídel. Snažíme se lidem dát jídlo jako při návštěvě kvalitní restaurace, akorát formou dovozu až do pohodlí domova či práce.

    Naše hlavní konkurenční výhoda je bleskové doručení jídla zákazníkovi, které by nemělo přesáhnout 15 minut od vytvoření objednávky na našich webových stránkách.
    Úspěch v tomto odvětví obchodu dále spatřujeme dodržení základní služby. To znamená zajistit spokojenost zákazníka vůči našim slibům. Dodržení lhůty doručení, kvality jídla, dobré komunikace se zákazníkem, příjemné a profesionální vystupování kurýrů.

    Projekt se spustil v polovině roku 2016, autor do něj investoval cca 350 000 Kč ze svého a v současné době se měsíční obraty pohybují ve výši přes 100 000 Kč.

  • 1973
    Aktivní

    TECHNOLOGIE INFORMAČNÍCH ZRCADEL DO HOTELŮ A DALŠÍCH SEGMENTŮ TRHU

    2 000 000 CZK - 4 000 000 CZK

    Společnost se zabývá vývojem a výrobou informačních zrcadel do hotelových pokojů s vyhlídkou vytvoření reklamní sítě zrcadel v restauracích a chytrého zrcadla do domácností. Jedná se o relativně novou technologii, která již své uplatnění nachází, nicméně její čas teprve nyní přichází. Autor se svým týmem si dává za cíl být průkopníky této technologie a zajistit tak silné postavení v tomto oboru již od jeho samotného počátku adaptace na trhu.
     
    Investice od zakladatele činí doposud 600 000 Kč a 2 roky výzkumu a výroby a využití technologie a průzkumu trhu. Nyní je vše připraveno na výrobu a distribuci.
     
    Investice od investora je určena ke spuštění výroby chytrých zrcadel do hotelových pokojů a s tím spojené náklady na marketing a vývoj výroby. V současné době se již komunikuje s prvními potenciálními zákazníky a zpracovává jejich analýza.

  • 1965
    Aktivní

    APLIKACE JÁ ČÍŠNÍK - REVOLUCE V GASTRONOMII

    5 000 000 CZK

    Stalo se Ti někdy, že jsi seděl v restauraci hladový a nedočkavý a číšník nikde? Pospíchal si a čekal „nekonečně dlouho“ na zaplacení? Nám se to stalo. Mnohokrát! A tak jsme si řekli, že to změníme! A pořádně!
     
    Aplikace Já, číšník je elektronická obsluha, která se nikdy nemračí, kterou máte vždy s sebou, se kterou objednáte to, co chce a kdykoli chcete, zaplatíte, kdy vás zrovna napadne. A to je teprve začátek….
     
    Já, číšník změní kvalitu služeb v gastronomii. Klientům ušetří čas i peníze, přinese zábavu, doporučí nejlepší jídlo a pití na základě spokojenosti ostatních klientů. Majitelům restaurací pomůže zvednout kvalitu služeb a personálu, dá nástroj na růst tržeb a pokles nákladů.
     
    A mnohem víc!

    Máme za sebou již rok vývoje, testování a úspěchů. Hledáme k sobě někoho, kdo finančně i osobně pomůže Já číšníka posunout do každé kapsy, každého mobilu, každé restaurace nejen u nás! Teď prostě startujeme obchod na plný pecky!

  • 1959
    Aktivní

    EXPANZE SPOLEČNOSTI VYRÁBĚJÍCÍ ZDRAVÉ SNÍDANĚ

    1 300 000 CZK - 2 450 000 CZK

    Projekt vznikl v roce 2012 a zabývá se výrobou vlastních produktů charakteru doplňků stravy a potravin, které neobsahují lepek. Potravinových doplňků bylo od roku 2012 prodáno více než 1 mil. ks. Na konci roku 2015 byl k funkčnímu programu hubnutí vyvinut produkt, který byl následně uveden na trh. Původní záměr počítal s tím, že produkce tohoto produktu bude na hranici cca 10000 ks/měsíc. V současné době produkce překračuje ve špičkách 250.000 ks měsíčně a neklesá pod 100.000 měsíčně. Dále jsou připraveny další produkty na zakázku a v blízkých měsících dosáhne produkce cca 750.000 ks měsíčně. Již nyní se produkty dodávají na deset zahraničních trhů a o dalších se velmi aktivně jedná.
     
    Projekt se zaměřuje na propagaci a prodej produktů, jejichž užívání, či konzumace, má pozitivní vliv na snižování hmotnosti lidského těla, nebo na kvalitu potravin, které z výrobních kapacit pocházejí. Myšlenka má s ohledem na v podstatě neexistující konkurenční prostředí globální potenciál. „Toto lze doložit např. dotazem zaměstnance společnosti, která v kooperaci mele komponenty pro nový výrobek „ZDRAVÁ polévka“, který se dotazoval, proč do rajčatové polévky dáváme sušená rajčata a ne nějaké chemické náhrady, či aromata, která by nahradila kvalitní suroviny.“
     
    Do projektu bylo vloženo přes 7 mil. Kč. Výrazný progres zaznamenal od ledna 2016, kdy rapidně narostly tržby. Projekt se velmi dynamicky vyvíjí rok a půl. Do tohoto roku značka vykazuje stabilní prodejní výsledky na poli potravinových doplňků.
     
    Projekt extrémně rychle expanduje jak na tuzemském, tak na zahraničních trzích. Investora je zde potřeba pro získání finanční stability celého projektu. Existují další produkty, které s ohledem na nedostatek času a finančních prostředků v tomto okamžiku nejsou vyráběny. Tyto produkty mají podobný prodejní potenciál jako výrobky, které již jsou prodávány.

  • 1938
    Aktivní

    VÝROBA A PRODEJ KONZERVOVANÝCH POLÉVEK

    4 350 000 CZK

    Společnost vyrábí a prodává konzervované 3 litrové polévky určené k prodeji v místech s omezenou možností vaření (čerpací stanice, kiosky, stánky rychlého občerstvení, restaurace k rychlému uspokojení poptávky).

    Má vlastní produkt, spuštěny první prodeje a plánuje expanzi.

    Jedná se o jedinou společnost na území ČR a SR, která vyrábí polévky pro B2B balení 3L.

  • 1937
    Aktivní

    KOMUNIKAČNÍ PLATFORMA MEZI HOTELY A HOSTY

    13 500 000 CZK

    Jedná se o komunikační platformu zlepšující vztah mezi hotely a hosty za pomocí mobilního webu, smartphone aplikací a administrace. Tým prodává řešení již téměř dva roky, v portfoliu má přes 80 platících hotelů. Pýchou společnosti je klient Van Der Valk - nejlepší hotelový řetězec v Nizozemí působící zároveň jako strategický investor.
     
    Projekt byl vybrán mezi TOP startupy v kategorii Smart City and Living (TOP 10 ze 400) a absolvoval akcelerační program StartupBootCamp v Amsterodamu (2016), během kterého připravil světovou verzi produktu s cílem obsadit alespoň 3 % světového trhu během 4 let.
     
    Obrovskou devizou týmu je zkušenost s hospitality prostředím, technologická vyspělost a lean management směřující čistě k prodeji a produktu. V roce 2017 oceněn Velkou cenou Cestovního ruchu a očekává novou investici 500.000 EUR v seed kole (v předchozím kole investice 250.000 EUR) pro dopotvrzení product-market-fit s předpokladem Round A v 1Q/2018 v řádech miliónů EUR.

    Autoři hledají investory pro umožnění finalizace produktu a získání zpětné vazby z prvotních trhů pro mezinárodní expanzi formou online marketingu a resellerů. Cílem je v roce 2017 obsadit československý trh, Nizozemí a turecké přímořské oblasti.

  • 1932
    Aktivní

    DOKONČENÍ REKONTRUKCE A PROVOZOVÁNÍ HOTELU V PRESTIŽNÍ LOKALITĚ U HRANIC S NĚMECKEM

    13 500 000 CZK - 18 000 000 CZK

    Komplexní stavební úpravy, přestavba a změna účelu provozu z původního ubytovacího zařízení horské chaty s kapacitou 35 lůžek, na víceúčelové pobytové centrum s kapacitou max. 80 pevných lůžek a 20 přistýlek, poskytující kompletní služby v oblasti ozdravné a poznávací turistiky, sportovních a sociálních programů, zaměřených na celoroční aktivity.

    V současné době bylo investováno 15 milionů z úvěru poskytnutého Oberbank A.G. Plzeň. Z toho byl refinancován úvěr na koupi za 2,6 mil. CZK a v investici do rekonstrukce 12,4 mil. CZK. Společníci investovali do projektových a inženýrských prací k získání st. povolení, do prvotních bouracích a vyklízecích prací finanční prostředky ve výši cca 5 mil. CZK.

    Také je možná změna projektu, jelikož je rozjednána změna stavby před dokončením, můžou se zde vybudovat apartmány pro prodej nebo pronájem, ze suterénních prostor by mohla být krásná restaurace a bufet k pronájmu nebo prodeji (na této straně ski areálu nic podobného není), či byty (u nemovitosti je zastávka autobusu MHD).

  • 1930
    Aktivní

    PROTEINOVÝ FRESHBAR V OBCHODNÍCH CENTRECH

    650 000 CZK - 900 000 CZK

    Cílem projektu je vytvořit novou formu rychlého občerstvení na bázi proteinových nápojů. Tyto nápoje se skládají z proteinu a ovoce/zeleniny plus dalších možných doplňků stravy. V současné době tento koncept nemá konkurenci.
     
    Do projektu byly zatím investovány první prostředky, které byly využity na nákup surovin v rámci vytváření receptů.
     
    Autor hledá partnera, který bude schopen pokrýt náklady na vybavení a nájem baru. Investice má být primárně využita na vybavení/sestavení baru a uhrazení nájmu.
     
    Cílovou skupinou jsou lidé ve věku 15+, kteří cvičí, snaží se žít zdravě a nemají například čas na klasickou formu stravování.

    Nápoje lze popsat třemi slovy: fast/healthy/fresh