Fotosféra - fotografický festival

Do velkolepého nápadu zorganizovat fotografický festival se pustil Jan Hodač. Akce nabídla výstavy, různé workshopy a také řadu talentovaných autorů. O tom, jak se podařilo spojit zážitky a fotografii, si můžete přečíst krátký rozhovor.

O čem festival Fotosféra je?
Projekt Fotosféra i doprovodná soutěž fotomodelek Czech Beauty je o zavádění nových formátů zážitkových akcí kolem fotografie. Prošlapání této nové cesty je sice těžké a české publikum na to není tolik zvyklé, ale my se snažíme odvážně propojovat glamour modelingovou soutěž s prezentacemi slavných fotografů a zapojovat fotografy a návštěvníky volně do dění na festivalu.

Kdo všechno patřil do vašeho týmu?
Struktura týmu se časem měnila a tvořilo jej celkem více jak 10 lidí, manažeři, kreativci nebo lidé které prostě oslovila myšlenka vzít fotografickou akci z jiného konce.

Jakým způsobem jste na takový nápad přišli?
Snažím se být vizionář a jsem přesvědčený, že fotoakce se dají pořádat i jinak než klasickou formou workshopu nebo veletrhu, jen že těžké zvláště v prvním ročníku na takovou akci přilákat dostatečné množství partnerů. Nicméně se nám podařilo díky bohatému programu a projekcím pozvat mnoho fotografických legend, osobností a fanoušků fotografie, které nemělo na české poměry obdoby. Pokračování už bude věřím díky atraktivním výstupům z akce jednoduší.

Co bylo při přípravě projektu nejtěžší?
Příprava byla hodně náročná, trvala asi 8 měsíců v 5-6 základních lidech, v posledních týdnech často více jak 12 hod. denně, ale nejtěžší bylo překvapivě ustát kritiku, která se na náš festival snesla. Některé byly díky chybám z naší strany oprávněné, některé byly uměle vyvolané, ale že to bude tak silné nás překvapilo, nicméně myslím si, že vzbudit jakékoliv emoce v dnešní době je mnohem lepší než vyhodit 500 tis. za akci, která vyšumí do ztracena.

Co byste doporučili ostatním, pokud chtějí realizovat svůj nápad?
Za nápadem člověk musí stát, stůj co stůj a nést následky i za to co se třeba nepovede, to k tomu patří. Festival Fotosféra byl odvážný risk pustit se s nadšením do vybudování největšího fotografického festivalu a vsazení velkého balíku energie na jednu kartu. Ale jiná cesta nevedla , bez prvního náročného kroku se nedá nic originálního nebo kultovního vybudovat. Jako příklad mohu uvést mezinárodní festival tvůrčí fotografie Fotojatka mých kolegů z jižních čech, který úspěšně fungoval 8. let.

Na čem pracujete teď?
Je pár dní po festivalu, takže teď pracujeme na tom, abychom shromáždili kvalitní výstupy z akce a zjistili, kdo takovému typu akce opravdu fandil, sbíráme informace, postřehy, fotky a vyhodnocujeme, defacto děláme přípravné tahy jak dál festival rozvíjet a s jakými lidmi. Někteří se za festival hned postavili a nabídli nám pomoc, své know-how a kontakty, věříme, že s doplněným týmem odvážlivců dokážeme postupně vytvořit něco pro české poměry výjimečného!

Více informací o festivalu najdete na webu projektu

Další příspěvky


Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace.

Zákazníci
Chcete mít stoprocentní jistotu, že je váš dokument bez jediné hrubky a stylisticky správně?
Korektura
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Concept Proof
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Kvalitní produkt si zaslouží krásný kabátek na míru. Vizuální komunikace je extrémně důležitá od vizitek až po web. Jste se současným stavem vaší grafické identity spokojeni? Grafika
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Prototyp
Máte svůj projekt dostatečně právně ochráněn proti konkurenci či případnému zneužití? Máte projekt ochráněn pro expanzi do dalších zemí? Ochrana produktu
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nevíte si rady s naceněním vašich produktů či služeb? Využijte individuální konzultace s některým z našich odborníků z řad našich mentorů. Nacenění
Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace. Zákazníci
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
V rámci našich aktivit jsme napojeni na řadu silných partnerů a distribučních kanálů. Zajímala by vás možnost spolupráce v této oblasti?
Distribuce
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Víte, že vlastnická struktura může být důležitým parametrem, jestli se investor rozhodne investovat do vašeho projektu, či ne? Vlastnická struktura
Nejste si jisti jak nastavit podmínky pro vstup investora (požadovaná investice vs. podíl)? Využijte odborné konzultace. Nabídka investorovi
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán

Busyman

Chcete mít přehled o novinkách a akcí jako první? Stáhněte si naši App Busyman pro Android nebo iOS

Google Play App Store

Busyman.cz a jeho provozovatelé neposkytují služby investičního poradenství ve smyslu zákona č. 256/2004. Neposkytují poradenství pro trh s akciemi a cennými papíry. Dále také Busyman.cz, ani jeho provozovatelé, neručí za obsah zobrazených informací vložených samotnými inzerenty na internetové stránky Busyman.cz.

Tento portál provozuje společnost:
Genesis Invest s.r.o.
sídlem Kaprova 42/14
110 00 Praha 1 - Staré Město

zapsaná pod C 175775 u Městského soudu v Praze. IČ: 24804185

Kanceláře Busyman najdete na adrese Vojtěšská 245/1, 110 00 Praha 1 - Nové Město

© 2010 - 2022 Genesis Invest s.r.o.