Digitalizace know-how platformy Busyman.cz

V poslední době je digitalizace a automatizace téma číslo jedna. Především v technologických oborech, retailu, průmyslové výrobě a celkově v e-commerce jako takovém. Vlastně můžeme říct, že se jedná o téma napříč celou ekonomikou. Důležitost automatizace a robotizace je nezbytná a může tak pomoc k růstu firem.  S tím souvisí celá řada další aktivit, které na tuhle změnu musí zareagovat – od marketingu, týmů, firemní kultury i dalších odvětví ve firmě. A je jedno, jestli se to týká menším rodinných firem nebo velkých globálních korporátů. Každý se snaží zefektivnit všechny procesy, a tím není myšleno na úkor lidí. Svých zaměstnanců. Naopak se snaží najít lepší cesty a příležitosti jak firmu a workflow projektů / výrobu / služby posunout. 

Automatizace by měla přinést pozitivní přínos a doplnit i zrychlit nákupní proces nebo odbavení uvnitř firmy.

V našem týmu pracujeme na digitalizaci a automatizaci vlastní platformy, díky které budeme zvládat odbavovat mnohem větší množství nových kvalitních projektů a lépe je “matchovat” s vhodnými investory a naopak.

Jak to fungovalo a bude fungovat nyní? Čemu automatizace pomůže?

I do teď jsme byli samozřejmě do určité míry “opřeni o online”, ale většina práce probíhala právě ve fyzické podobě, ať již se to týká průběžného zpracování podkladů k obrovskému množství projektů, startupů a firem, které se na naši platformu denně hlásí s cílem najít pro sebe vhodného partnera a financování, ale stejně tak jsme strávili mnoho času samotným vyhledáváním vhodných investorů, jejich oslovováním a komunikací, snaze co nejlépe navnímat jejich investorský profil a parametry požadované investice.

A právě digitalizace některých procesů nám má za úkol udržet a následně posunout kvalitu našich služeb vůči klientům, zpřehlednit samotný network v rámci naší platformy a především zvýšit efektivitu zpracovávání podkladů a párování startupů s investory. Mimo jiné tímto chceme řešit i podporu trendu, který se u nás v posledních 2-3 letech silně rozmáhá a tím jsou co-investice. V rámci platformy se tak mohou angelové vzájemně lépe poznat a vyzvat se napříč networkem třeba i ke společné investici a diverzifikovat si tak například lépe své portfolio, či efektivněji sdílet zkušenosti.

Jakou výhodu nabídneme andělským investorům?

Spousta věcí se “bude dít sama”, podle jimi zadaných parametrů při registraci. Celkově bude řešení silně šetřit čas, zefektivňovat práci a dodávat žádoucí komfort. A hlavně- vše bude na jednom místě. Tím myslíme výběr z české startupové scény, kdy již teď máme zasmluvněných řadu klíčových partnerů ze startupového ekosystému, kteří budou postupně podle standardů platformy zadávat své deal flow k nám a investoři tak budou mít vše na jednom místě.

Pro investory jsme také spustili nové typy členství a chceme podpořit ko-investice - Možnost sdílení investic s ostatními členy. 

A na startupy jsme nezapomněli - ty čekají velké věci.

Počínaje samotnou navigací pro správné zpracování podkladů pro investory. Founder tak po aktivaci svého adminu bude od A-Z navigován a směřován k tomu, aby co nejefektivněji a nejvýstižněji zároveň připravil všechny potřebné businessové podklady a nemusel tak hledat a porovnávat všelijaké tutoriály na internetu. Mimo jiné má founder možnost v jednotlivých oblastech poptat odbornou pomoc, či využít všelijakých forem spolupráce s našimi partnery pod úrovní tržních podmínek. To vše by mělo vést ke zvýšení schopnosti uspět. A v neposlední řadě si náš systém bude z podkladů, vyplněných founderem, postupně “tahat” různé klíčové informace o projektu a sám vytipovávat vhodné investory.

Digitalizace a automatizace, s námi vloženým know-how a logikou, řadu věcí všem účastníků velmi zjednoduší a zpřehlední.

Neznamená to ale, že to změní kvalitu a naši individualitu a zkušenosti. My samozřejmě budeme stále v pozadí a zasáhneme v momentech, kdy nás to bude vyžadovat. Zároveň samozřejmě zachováme i všechny dílčí věci, které již leta děláme a budeme samozřejmě i nadále pečovat o to, co jsme 10 let budovali.

Autor: 
Filip Major

Další příspěvky


Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace.

Zákazníci
Chcete mít stoprocentní jistotu, že je váš dokument bez jediné hrubky a stylisticky správně?
Korektura
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Concept Proof
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Kvalitní produkt si zaslouží krásný kabátek na míru. Vizuální komunikace je extrémně důležitá od vizitek až po web. Jste se současným stavem vaší grafické identity spokojeni? Grafika
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Prototyp
Máte svůj projekt dostatečně právně ochráněn proti konkurenci či případnému zneužití? Máte projekt ochráněn pro expanzi do dalších zemí? Ochrana produktu
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nevíte si rady s naceněním vašich produktů či služeb? Využijte individuální konzultace s některým z našich odborníků z řad našich mentorů. Nacenění
Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace. Zákazníci
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
V rámci našich aktivit jsme napojeni na řadu silných partnerů a distribučních kanálů. Zajímala by vás možnost spolupráce v této oblasti?
Distribuce
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Víte, že vlastnická struktura může být důležitým parametrem, jestli se investor rozhodne investovat do vašeho projektu, či ne? Vlastnická struktura
Nejste si jisti jak nastavit podmínky pro vstup investora (požadovaná investice vs. podíl)? Využijte odborné konzultace. Nabídka investorovi
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán

Busyman

Chcete mít přehled o novinkách a akcí jako první? Stáhněte si naši App Busyman pro Android nebo iOS

Google Play App Store

Busyman.cz a jeho provozovatelé neposkytují služby investičního poradenství ve smyslu zákona č. 256/2004. Neposkytují poradenství pro trh s akciemi a cennými papíry. Dále také Busyman.cz, ani jeho provozovatelé, neručí za obsah zobrazených informací vložených samotnými inzerenty na internetové stránky Busyman.cz.

Tento portál provozuje společnost:
Genesis Invest s.r.o.
sídlem Kaprova 42/14
110 00 Praha 1 - Staré Město

zapsaná pod C 175775 u Městského soudu v Praze. IČ: 24804185

Kanceláře Busyman najdete na adrese Vojtěšská 245/1, 110 00 Praha 1 - Nové Město

© 2010 - 2022 Genesis Invest s.r.o.