Tag: virální

Typ: Projekt
Vytvořeno 22/02/2019

Každý podnikatel na světě chce to samé – vyšší osobní výkon, snadné delegování úkolů, větší obrat a zisk, snadné řešení svých podnikatelských problémů a relevantní kontakty, které ho posunou dál. Těchto podnikatelů je celosvětově na 600 milionů.

Typ: Projekt
Vytvořeno 25/05/2015

Autor projektu je student, který se již delší dobu zabývá virálním marketingem. Projekt cílí na marketing na Facebooku využívající tématicky orientovaných skupin, kterým zobrazuje cílené články související s jejich zájmy, uvnitř nichž je umístěna reklama klientů, za což jsou ochotny velké firmy platit významné obnosy.

Typ: Projekt
Vytvořeno 05/09/2016

Dnešní doba propadla mánii fotografování jídla. Lidé se rádi chlubí, kde si dali co na zub. Zdravý životní styl začíná zdravou stravou, kterou si buď musíte sami přichystat, nebo musíte vědět, kam na zdravé jídlo zajít, a to podle toho, v jakém státě a městě jste. Uživatelé této sociální sítě vám ale jednoduše poradí. Buď najdete vhodný recept na zdravou snídani, svačinu, večeři, nebo si najdete restauraci v okolí, kde zdravě uvaří.

Typ: Projekt
Vytvořeno 05/12/2016

Autoři zprostředkovávají jedinečný zážitek, který je cenově dostupný i pro studenty, jež jsou nyní cílovou skupinou. Dvoučlenné týmy se vydají do zahraniční destinace, ze které se musí dostat zpět na Václavské náměstí. Celá soutěž je monitorována a tím je i divácky zajímavá.

Typ: Projekt
Vytvořeno 03/02/2017

Projekt reflektuje vývoj doby posledních let, kdy se veškerý internetový obsah šíří virální cestou – přes sdílení pomocí sociálních sítí. Projekt vlastní skupiny s dosahem přes 800.000 fanoušků.
 
Projekt je připravován přes 2 roky a proinvestováno bylo přes 250.000,- Kč.
 
Jedná se o prodej celého projektu, kdy autorovi nezbývá časová kapacita k jeho vedení.