sociální sítě

Místo lajku Amen. Brazilští křesťané rozjeli Facebook bez hříchů

Sociální síť bez erotického obsahu a nadávek. Internetový ideál, který se začíná plnit lidmi, především tedy věřícími.

Přečetli jste to celé? Facebook bude měřit čas trávený u příspěvků

Facebook mění pravidla hry pro zobrazování příspěvků v news feedu. Ke stávajícím parametrům, jako jsou likovanost a komentovanost, přidá nový: dobu, kterou uživatelé u každého příspěvku stráví. Novou metriku samozřejmě provází několik otázek, na které zatím nejsou dané odpovědi.

Jak vám mohou sociální sítě pomoci při vašem podnikání?

Myslíte si, že sociální sítě vám ve vašem podnikání nemůžou pomoci? Patří mezi lidi, kteří k Facebooku a jiným sociálním sítím mají spíše odpudivý postoj? V dnešním článku vám přinášíme několik argumentů, proč je dobré, aby vaše společnost byla na sociálních sítích.

Jak využít LinkedIn k růstu společnosti?

Pokud nepatříte k těm společnostem, které si mohou dovolit masivní marketingovou kampaň za mnoho peněz, sociální média budou pravděpodobně prvním marketingovým kanálem, kterým představíte společnost vašim zákazníkům. Podle studie, kterou  LinkedIn uveřejnil tento týden, ohromný počet menších a středně velkých podniků využívá sociální média k oslovení zákazníků a udržení vztahů s nimi a k pochopení podnikové podstaty.

Podpořtě BUSYMAN.cz na Facebooku

Sociální sítě se stávají stále důležitějšími informačními kanály a nezbytnou součástí našeho života.  Právě ony tvoří věrnou uživatelskou komunitu a pomocí virtuálního světa informují uživatele o novinkách, dění a situaci dané oblasti.

BUSYMAN.cz působí na Facebooku několik měsíců, proto bychom byli rádi, kdyby se povědomí našich stránek mezi uživateli Facebookových stránek ještě více rozšířilo.

Sociální sítě - ANO, běžný marketingový nástroj u více než 2/3 firem!

Stále více podniků dnes sází na komunikaci prostřednictvím sociálních médií, jako jsou Facebook, Twitter či LinkedIn. Podle aktuální studie KPMG využívají sociální sítě k marketingovým účelům a jako podporu prodeje dvě třetiny firem. Rozsah využití sociálních sítí se stále více rozšiřuje. Už nejsou jen virtuálním místem setkávání běžných lidí, ale čím dál více se stávají pracovním prostředkem. Jsou využívány stále častěji jako praktický nástroj k propagaci, komunikaci a hledání zaměstnanců.

Subscribe to RSS - sociální sítě

Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace.

Zákazníci
Chcete mít stoprocentní jistotu, že je váš dokument bez jediné hrubky a stylisticky správně?
Korektura
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Concept Proof
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Kvalitní produkt si zaslouží krásný kabátek na míru. Vizuální komunikace je extrémně důležitá od vizitek až po web. Jste se současným stavem vaší grafické identity spokojeni? Grafika
Potřebujete zpětnou vazbu, či nacenění na vaše plánované technické řešení, MVP, či prototyp? Prototyp
Máte svůj projekt dostatečně právně ochráněn proti konkurenci či případnému zneužití? Máte projekt ochráněn pro expanzi do dalších zemí? Ochrana produktu
Chcete dostat zpětnou vazbu na váš Business plán od zkušeného podnikatele? Chcete aby váš business plán byl opravdu neprůstřelný? Nechte si dát zpětnou vazbu od profesionála. Business plán
Nevíte si rady s naceněním vašich produktů či služeb? Využijte individuální konzultace s některým z našich odborníků z řad našich mentorů. Nacenění
Nevíte si rady s definováním vašich zákazníků? Využijte individuální konzultace. Zákazníci
Chcete si poslechnout názor pro který trh je váš produkt, či služba momentálně nejatraktivnější? A jaká je vůbec validace vašeho trhu? Cílový trh
Než se do čehokoliv pustíte je vždy dobré vědět, jestli x dalších týmů nedělá na něčem podobném. Nechte si pořádně zanalyzovat vaši konkurenci. Konkurence
V rámci našich aktivit jsme napojeni na řadu silných partnerů a distribučních kanálů. Zajímala by vás možnost spolupráce v této oblasti?
Distribuce
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán
Ani sebelepší produkt nikdo nekoupí, pokud se o něm lidé nedozví. Nechte si zrevidovat či kompletně sestavit marketingovou strategii na míru. Marketing
Víte, že vlastnická struktura může být důležitým parametrem, jestli se investor rozhodne investovat do vašeho projektu, či ne? Vlastnická struktura
Nejste si jisti jak nastavit podmínky pro vstup investora (požadovaná investice vs. podíl)? Využijte odborné konzultace. Nabídka investorovi
Nekamarádíte se s čísly, ale víte, že jsou nezbytnou součástí úspěšného byznysu? Nechte si je zrevidovat. Finanční plán

Busyman

Chcete mít přehled o novinkách a akcí jako první? Stáhněte si naši App Busyman
Google Play App Store

Busyman.cz a jeho provozovatelé neposkytují služby investičního poradenství ve smyslu zákona č. 256/2004. Neposkytují poradenství pro trh s akciemi a cennými papíry. Dále také Busyman.cz, ani jeho provozovatelé, neručí za obsah zobrazených informací vložených samotnými inzerenty na internetové stránky Busyman.cz.

Tento portál provozuje společnost:
Genesis Invest s.r.o.
Haštalská 1072/6
110 00 Praha 1 - Staré Město

zapsaná pod C 175775 u Městského soudu v Praze. IČ: 24804185

© 2010 - 2020 Genesis Invest s.r.o.