Představujeme vám druhé investiční kolo startupu, který již získal investici skrze Busyman a nyní po vybudování technologie a jejím ověření, hledá investici pro vstup na trh a růst klientely.
Více než 60 % Gen Z a mileniálů potřebuje pravidelnou pomoc od psychologa. Tu si však většina nemůže dovolit nebo jim často nevyhovuje tradiční systém konzultací. Vytváříme model založený na měsíčním subscription, kdy klient zaplatí nižší stovky korun za možnost si v rámci naší aplikace denně dopisovat s psychologem (reagujícím nejméně 1x denně) a získá jednu měsíční online konzultaci. Bude tak v denním kontaktu s psychologem s možností online videokonzultace za cenu nižší než stojí jediná klasická konzultace.
Autor projektu - Tomáš, má zkušenosti s projektovým řízením cloud computingových projektů, finanční analýzou firem a investičním managementem ve společnostech Commerzbank a WOOD & Company. V poslední době často komentuje v médiích dění na technologických trzích.
Adam realizoval desítky webových stránek (grafický návrh, backend i frontend) a vytvořil dvě úspěšné české mobilní hry s celkovým počtem téměř 300 tisíc stažení. Umí programovat v jazycích PHP, Lua, SQL a ovládá také HTML a CSS. Pracuje také s Photoshopem a Figmou. V posledních letech se zabývá návrhem webových platforem s důrazem na jejich maximální zabezpečení.
Startup spustil provoz v prosinci 2022 a od té doby má přes 600 registrací a přes 100 proběhlých sezení u psychologa. V současné době spojujeme psychology a jejich klienty přes model "marketplace", kdy si psycholog vytvoří účet, vypíše si termíny a nabízí online konzultace. Platformě pak odvádí 15% poplatek za realizovaná sezení. Sama platforma mu automaticky vytváří statistiky, kalendář, podklady pro účetnictví a vyřizuje cash-flow.
Chceme přejít na systém měsíčního subscription, kdy si mohou klienti s psychologem každý den dopisovat za 490 Kč/měsíc (plánovaně), případně si mohou upgradovat za 790 Kč/měsíc a získají k tomu jednu 30 minutovou konzultaci s psychologem měsíčně. Průměrná tržní cena jedné konzultace je přitom v současné době 1.000 Kč, proto si ji většina klientů nemůže dovolit.
Reagujeme tak na problém současného trhu, kdy je psycholog pro lidi z Gen Z cenově nedostupný díky současnému modelu jednotlivých konzultací. Tato generace podle statistik psychologickou pomoc potřebuje nejvíce. Náš nový model zajistí více služeb za méně peněz oproti jediné klasické konzultaci.
Aktuálně získal startup nabídku vstupu od významného mediálního domu do společnosti ve výši 10.000.000 CZK za 10% formou marketingových a PR aktivit.
Hledáme ekvitního finančního investora (tedy vstup za přímý podíl v projektu). Investice bude realizována kombinací nákupu podílu skrze základní kapitál a příplatku mimo něj.