„Milujeme stolní deskové a karetní hry. Věnujeme se jim a v našem životě mají nezastupitelné místo. A právě tato vášeň pro radost, kterou zažíváme při hraní a tvorbě her nás přivedla k současnému projektu. Zjistili jsme, že stolní deskové a karetní hry mají obrovský byznysový potenciál. Zároveň však nad rámec klasického pojetí je prostor pro jejich využití ještě markantnější. Obchodní příležitost, kterou to s sebou přináší, je na trhu naprosto nepovšimnuta, z čehož lze významně profitovat. Našli jsme nevyužitý prostor na trhu, který je pro firmy a společnosti stále důležitější a dynamicky roste, a kde je místo pro využití stolních deskových a karetních her vskutku enormní. O čem, že to mluvíme? O segmentu budování značky, brandingu, cross-sellingu, reklamy a dlouhodobého marketingu.“ Základní cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi a ideálně i chlupatým rodinným mazlíčkem. Následovaní korporátními či firemními klienty za účelem dlouhodobého budování a propagace značky (brandu). Dlouhodobě zajímavou skupinu zákazníků tvoří neziskové organizace se svými sponzory. Odrazovým můstkem pak jsou herní distributoři. Celkově byly do projektu investovány čtyři roky. Na plný úvazek se mu autoři věnují od jara 2015. Celkem bylo investováno přes 6 milionů korun. Investice slouží k produkci zboží a následné iniciaci cílových trhů. K urychlení vstupu na klíčové trhy, jde o trhy Spojených států, Austrálie, EU, Japonska a Číny. Dále investice umožňuje rozšířit aktuální portfolio exkluzivních her a přípravu dodatečných merchandisingových bonusů a rozšíření.