V dnešní době by se na první pohled mohlo zdát, že vše lze v rámci rekonstrukce či stavby kuchyně zařídit na několik kliknutí, realita je ovšem jiná.
Zákazník si sice může kuchyň koupit na každém rohu, ale v rámci nabídky konkurence dostane jen montáž kuchyně a připojení spotřebičů. Pokud má další požadavky, dostane jen několik vizitek a čeká další měsíce na propojení s dalšími řemeslníky. V tom jsme jiní! To, s čím se zákazník trápí 2–3 měsíce, zvládneme v rámci jedné smlouvy za 7–14 dní. A to díky tomu, že veškeré práce řešíme ve své režii a nemusíme tak přistupovat na kompromisy. Šetříme tak zákazníkovi nejen čas, ale i finance.
Autor projektu a jednatel a zakladatel společnosti má 25 let praxe napříč všemi řemesly souvisejícími s instalací kuchyně, od zedníka až po stavební dozor. Dva roky pracoval v oddělení prodeje kuchyní pro Sconto nábytek, tři roky zastával vedoucí pozici technické a zaměřovací kanceláře v XXXLutz, měl na starosti vedení 12 montážníků a 12 prodejců po odborné stránce.
Projekt má nyní v jednání prostory na výborném místě a je v přímém jednání s majitelem nemovisti. Jedná se o 149m showroomu a 100m skladu na P9. Majitel nemovitosti prostor plánuje prodat, nabízí se tedy varianta, kdy by investor prostor koupil, zároveň se tak stal i společníkem firmy + získal i nájemníka v jednom.
Co je vyřešeno:
– Smlouvy se dvěma největšími německými dodavateli kuchyní Schüller a Nobilia
– Smlouvy se všemi dodavateli v ČR, jejichž sortiment chceme nabízet
– Zajištění kompletní logistiky montáží kuchyní a nabízených řemesel
– Vytipované prostory pro showroom, připravený projekt
– Personální zajištění showroomu zkušenými prodejci
– Za 6 týdnů od zahájení prodeje (28. 5. 2021) jsme uzavřeli 6 smluv a dosáhli obratu cca 1,15 mil. Kč a další zakázky jsou ve fázi dohod se zákazníky
– Montáž první kuchyně začala 22. 7.
– Po první montáži bude dokončena první názorná videoprezentace našich služeb (časosběrné video)
– Webové stránky
– Profil na Facebooku
– Reklamní kampaň na Facebooku, Skliku, Google Ads (aktuálně běží)
– Všichni doposud zasmluvnění zákazníci uvádějí jako hlavní důvod uzavření smlouvy to, že jsou služby na klíč včetně všeho
– Projekt je životaschopný i bez showromu, přesto hledáme investora, který nám ho pomůže otevřít
– Projekt mobilního prodeje poběží dál, jelikož jsme s ním oslovili skupinu zákazníků, kteří by si normálně nešli koupit kuchyň do kamenné prodejny
– Hlavním přínosem otevření showroomu bude vyšší věrohodnost společnosti vůči zákazníkovi
– Otevřením showroomu získáme reálně minimálně v začátku trojnásobný počet zákazníků (zákazníci, kteří odcházejí poté, co zjišťují, že nemáme kamennou prodejnu)
Varianta A: investice 3 mil Kč, otvíráme plně vybavený showroom. Varianta B: investice cca 1–1,5 mil Kč, otvíráme částečně vybavený showroom, do cca 6 měsíců jej dovybavíme z vlastního zisku. Varianta C: k investici investora přidáme náš úvěr od České spořitelny (ve fázi žádosti, 200–600 tis. Kč, ručení Evropskými fondy) a dle možností přiměřeně zařídíme showroom. Varianta D: Koupě celého prostoru investorem a tím se stát společníkem + získat i cash-flow.