Obchodní záměr reaguje na současné nezdravé trendy společnosti, tedy narůstající procento populace s nadváhou až obezitou, stárnutí populace a s tím související potřebu udržet se v dobré kondici co nejdéle, zejména z důvodu zajištění stálého příjmu. Řešení prostřednictvím chemických preparátů je všeobecně vnímáno jako ne příliš prospěšné našemu zdraví a má velký počet odpůrců. Proto bylo cílem uvést na trh čistě přírodní produkty s klinicky ověřeným účinkem na redukci hmotnosti, snížení hladiny cholesterolu a cukru v krvi, které budou pozitivně odbornou veřejností, tedy nutričními poradci a obezitology. A současně dostupné široké veřejnosti, především diabetikům a alergikům. Tedy úmyslem je neorientovat se jenom na trh, ale zohlednit potřeby zákazníka. V roce 2015 byl uveden na trh náš doplněk stravy postupně ve třech příchutích. V roce 2017 byl vyvíjen a testován produkt pro gastroprovozy.