Cílem projektu je dostat na trh pamlsky pro psy, které jsou nejen chutné, ale i zdravotně prospěšné. Zároveň kvalitně zpracované, z prvotřídních surovin v gastro kvalitě, čerstvé a z čerstvě zpracovaných surovin. Pamlsky jsou vyráběny s ohledem na přirozenou stravu psa (B.A.R.F.) a jejich cílem je co nejvíce se jí přiblížit. Pamlsky jsou nejen jako odměna, ale i jako součást krmné dávky. Jejich výroba začala díky důkladnému průzkumu trhu po zjištění, že nic podobného náš trh nenabízí. Díky tréninkovým pamlskům nemusí pes dlouze žvýkat a po odměně může ihned pokračovat ve výcviku.
Pamlsky získaly ocenění za: Nejlepší krmivo pro psy. Projekt má 18 vlastních produktů a spolupracuje na vývoji dalších s přední pražskou veterinární klinikou.
Zaměřuje se na chovatele, kteří se zajímají o kvalitu stravy svých psů. Řada zdravotních problémů vychází právě z nekvalitní stravy. V rámci výcviku se nyní jedná o nejlepší produkt na trhu, který psi milují. Při aktivním výcviku potřebují psi zvýšený přísun pamlsků jako odměny. Nejde jen o retail, ale také o výcvik slepeckých psů, policejních, vojenských, hasičských atd. Během dne pes spořádá v podobě pamlsků v podstatě část denní krmné dávky. V rámci kvality a efektivity na výkon a zdraví psa se jedná o nejlepší produkt na trhu.
Autoři projektu jsou celoživotně obklopeni psy a jsou jejich velkými milovníky. Koncem roku 2023 absolvovali kurz výživy psů, díky čemuž se výrazně zvýšilo jejich povědomí o krmivech. Nicméně původně projekt začal na kočkách a jejich mlsání. Autoři byli součástí nejstarší a nejvetší chovatelské organizace koček, postupně se dostali do vedení organizace a aktivně se účastnili pořádání každoroční největší propagační výstavy v ČR. Paradoxně se díky lidem okolo koček dostali mezi psí komunitu a začali hlouběji pronikat do psí problematiky. V současnosti spolupracují s profesionály jako jsou například trenéři, veterináři, vydavatelé časopisu a pořadatelé psích akcí a výstav. Na projektu a jeho vývoji se podílí kuchař a cukrářka. Zkušenosti z těchto oborů jdou velmi dobře využít ve výrobě a vývoji pamlsků, byť se to na první pohled zdá jako zvláštní, synergie je zde obrovská a zkušenosti se skvěle uplatňují.
Momentálně se projekt nachází ve fázi růstu a s přibývajícími zákazníky jak B2B, tak B2C by potřebovali zefektivnit (ekonomicky i technologicky) a zrychlit výrobu, dokoupit potřebné vybavení, investovat do marketingu a obchodu.
Výroba je nyní vytížena jen z přibližně 20 %, je potřeba ji zefektivnit. Cílem je efektivně využít stávajících kapacit a současně je navýšit, aby došlo k plnému využití potenciálu.
Projekt má rostoucí klientelu skrze "word of mouth" a doporučení mezi majiteli psů, díky kvalitě a hlavně nadšení psů, které sami velice rychle vidí.
K autorům se připojil člen Busyman Angel Clubu, který pomáhá s celkovou koncepcí, strategií, finančním řízením a obchodem. K sobě nyní hledají parťáka s cílem významné expanze nejen u nás, ale i s projedem na zahraniční trhy.
Projekt potřebuje zefektivnit a navýšit výrobu, dále dopravu a expedici, podpořit marketing a obchod – tzn. dovybavit výrobu, díky čemuž se zrychlí výroba a zvýší kapacity skladovacích prostor. Nakoupit spotřební materiál a trvanlivé suroviny ve vetším množství, díky tomu se sníží celkové náklady na dopravu a sníží se ceny konkrétních surovin.
Část investice by byla použita na podporu marketingu a obchodu. Projekt hledá partnera, který pomůže najít nové prodejní kanály. Nové možnosti odbytu v ČR i v zahraničí. Rychlejší vstup na trh, zvýšení odběratelské základny B2B a B2C, větší odběry a opět větší efektivita výroby a snížení nákladů na výrobu (výroba ve větším známená snížení nákladů na energie, dopravu atd.).