Projekt vznikl na základě osobní zkušenosti autora s přijímáním nových lidí do zaměstnání. Až 73 % lidí, kteří opouštějí zaměstnání, uvádí jako hlavní důvod pro svůj odchod nesoulad s týmem, rolí a celkovou firemní kulturou. Fluktuace zaměstnanců jen kvůli těmto aspektům stojí firmy ročně až 295 miliard dolarů spojených s hledáním a zaškolováním nových zaměstnanců a celkově nižší výkonnosti celé firmy.
Autor projektu se dlouhodobě pohybuje v oblasti technologických start-upů, a proto věří, že pomocí kombinace behaviorální psychologie a umělé inteligence se dá kvalitně predikovat, jestli bude mít potenciální uchazeč o zaměstnání dobrou shodu s týmem, rolí a celkovou firemní kulturou.
Autor tohoto projektu má dlouhodobé zkušenosti z vedení a rozvoje technologických firem. Původně pracoval jako hlavní konzultant pro blockchainové technologie ve společnosti PwC. Poté se přesunul do společnosti Creative Dock, kde se podílel na založení a rozvoji švýcarské pobočky. A poté stal CEO start-upu, který stavěl digitální řešení pro lidi s cukrovkou druhého typu. Právě díky tomuto působení se detailně seznámil s behaviorální psychologií a jejím vlivem na schopnosti člověka.
Projekt byl spuštěn v únoru roku 2022 a již v září toho roku evidoval více než 100 aktivních zákazníků z řad technologických firem, jako jsou DoDo, STRV, Mews, Rossum a mnoho dalších. Zároveň na konci září oslavil velký milník z pohledu registrovaných kandidátů o zaměstnání, kterých se na platformě během prvních sedmi měsíců registrovalo více než 20 000. Projekt měsíčně stabilně roste a v současné chvíli hledá investici, kterou využije na technologický rozvoj platformy, rozšíření týmu, především se zaměřením na sales role, a v neposlední řadě na marketingové a komunitní aktivity.
Investorům nabízíme možnost podílet se na vzniku unikátního produktu na obrovském HR trhu. Za investici nabízíme podíl ve společnosti formou convertible notes nebo SAFE. V celkové investici poptáváme 10 milionů korun českých. Stabilně rosteme, máme atraktivní portfolio klientů a investici využijeme na technologický rozvoj platformy, rozšíření týmu především se zaměřením na sales role a v neposlední řadě na marketingové a komunitní aktivity.