Úkolem projektu je celková změna myšlení při pronajímání bytů v ČR. Cílem je vytvořit jednoduchý a efektivní systém, který automaticky páruje pronajímatele a nájemce bez účasti realitních kanceláří, protože obecně platí, že budoucí nájemníci nechtějí platit provize a majitelé nemovitostí nechtějí spolupracovat s realitními kancelářemi. Všechny okolnosti hrají ve prospěch tohoto systému: návrat/oblíbenost nájemního bydlení, diskrétnost/anonymita na straně majitele, který neinzeruje svojí nemovitost veřejně, majitel rozhoduje, koho si vybere, koho osloví a nečeká jej nemilé překvapení při prohlídce. Systém ze 100 % vylučuje účast realitních kanceláří a zprostředkovatelů z procesu hledání bydlení.
Projekt vznikl na základě 15leté praxe a osobních zkušeností z realitní činnosti autora.
Příprava projektu začala v květnu 2016 a od té doby se jedná o intenzivní každodenní práci, jak myšlenku přetvořit na hmatatelný produkt / podnikatelský záměr. V srpnu 2016 byly předány kompletní návrhy a struktura webu firmě, která vytvořila kompletní zadání pro vývoj. V říjnu 2016 se vše předalo k programování a v únoru 2017 došlo k ostrému spuštění webu. Celkové náklady do 31. 12. 2019 činí 1,85 mil. Kč a má již více než 60.000 registrovaných uživatelů.
V současnosti se jedná o funkční projekt, který má i s minimálním rozpočtem svoje klienty. Pro rozšíření povědomí o projektu a rozšíření zákaznické základy autor potřebuje kapitál, a proto hledá investora/partnera, který pochopí velikost projektu/myšlenky a podpoří projekt v růstu.
Většina získaného kapitálu bude investována do marketingových aktivit (podrobnosti jsou uvedeny v dokumentu Marketingový plán). Projekt prošel mentoringovým programem Busyman.cz.
57 % investice bude použito na reklamu a marketingové práce, 43 % bude použito na provozní výdaje (IT, asistentka, kancelář).
Autor nabízí spolupráci při realizaci a rozvoji originálního nápadu s možností velkého růstu (ostatní již nemají kam růst) a ambicí expanze do zahraničí.
„Projekt je odsouzen k růstu. V tuto chvíli běží projekt vlastním životem, bez podpory týmu, bez každodenní interakce, a přesto má platící klienty.“