Každý jistě známe v našem okolí řadu lidí, kteří rádi chodí do divadel. Často a rádi objevují nová představení i divadla. Vedle toho často slýcháme, jak je pro divadlo těžké najít své diváky. Bohužel trh divadel zůstal svým vývojem v 90. letech minulého století a proto divákům nezbývá nic jiného, než složitě hledat stránky divadel na Googlu a divadlům nezbývá než doufat, že je diváci najdou. Toto chce autor změnit.
Cílem projektu je udělat z divadla běžnou součást života lidí — podobně jako je tomu u kina. A jak se toho docílí? Divákům bude poskytnut nástroj, jak být kultuře mnohem blíž než to kdy bylo možné. Jak ji mít ve své kapse. Nástroj, který jim umožní snadno vyhledávat mezi představeními divadel v jejich městě, sdílet se svými kamarády doporučení a pozvánky na představení a jednoduše — jedním kliknutím — nakupovat vstupenky. To je tento projekt, budoucnost spojení diváků a divadel.
Do projektu se v následujících měsících chystá investice okolo 250 000 Kč z vlastních zdrojů autora. Jeho přípravou se zabývá aktivně tým lidí již 3 měsíce. Od potenciálního investora očekávají finanční zázemí, které jim umožní lépe pracovat na tom, aby celý systém fungoval po technické stránce, ale primárně hledají do projektu strategického partnera. Hlavní vizí a záměrem je něco, co má ambici změnit daný tržní segment — a to nejenom v ČR. Aby tohoto dosáhli, potřebují na své straně partnera, který pomůže s nastavením procesů, managementu, plánováním a následnou expanzí na zahraniční trhy.
V současné době se již komunikuje s prvními divadly, aby celý systém byl zhotoven maximálně efektivně a na základě praktických zkušeností.