Interiérové studio zaměřené na přední světové značky vybavení koupelen a interiérů připravuje rekonstrukci showroomu. Ve spolupráci s předními architekty přináší na český trh nový koncept, který je v zahraničí běžný. Jde o koncept, ve kterém je prostor koupelny chápán jako plnohodnotná součást kvalitního interiéru. Studio neřeší pouze dodání koupelnového vybavení, ale nabízí komplexní službu. Ta začíná poradenstvím s navrženým dispozičním řešením a navazujícími technickými detaily a pokračuje sestavením palety materiálů řešeného interiéru.
Studio se tedy odlišuje tím, že klient nalezne veškeré potřebné vybavení na jednom místě. Zároveň má možnost získat komplexní poradenství, projektovou dokumentaci i realizaci celého projektu.
Značky, které studio zastupuje, jsou tím nejlepším, co lze ve světě designu nalézt. Portfolio dodavatelů naplňuje potřeby současného designu pro rozličné styly interiérů a dává možnost realizovat projekt dle představ nejnáročnějších klientů i architektů. Realizace nového konceptu odpovídá na poptávku většiny architektonických studií i širší veřejnosti.
V současné době studio potřebuje investici na dokončení rekonstrukce showroomu a rozvinutí architektonické a obchodní činnosti dle plánovaného konceptu. Dokončením showroomu se zrealizují požadavky na prezentaci vybraných značek a výrazně se zvýší potenciál firmy.
Autoři do projektu doposud investovali cca 4,1 mil. Kč z vlastních zdrojů, které mimo jiné sloužily k zahájení prací přestavby showroomu. Právě na jeho dokončení a s ním spojené spuštění obchodní a architektonické činnosti se hledá investor. Cílem je v co nejkratším čase nabídnout architektům, klientům a dalším spolupracujícím partnerům showroom s unikátním portfoliem značek. Investice bude využita kromě dokončení showroomu i pro rozvoj společnosti.
Autoři nabízejí 15–25 % podílu za 4,05–6,75 mil. Kč ve společnosti, která má nejen historii, ale jasnou koncepci dalšího růstu a získání jedinečného postavení na trhu.
Investice bude sloužit k dokončení rekonstrukce showroomu a k dotažení procesu transformace firmy podle nového konceptu.
Díky tomu dojde k lepší praktické aplikaci nového konceptu firmy, akceschopnosti firmy (motivace nových klientů a partnerů k navázání spolupráce), výraznějšího profitování z nového konceptu studia, výrazného navýšení obratu a pevného postavení na trhu.