Ve světě – a zejména v USA – mají desítky milionů cestovatelů dlouhodobě veliký problém: udržet si zdravý životní styl na cestách je časově i finančně velmi nákladné. Fitness centra jsou na druhou stranu nucena masivně utrácet v neustálém boji o nové zákazníky a nové zdroje příjmů. Proto autoři přicházejí s revolučním řešením. Vytvořili mobilní platformu, která: přináší lidem mnohem více fitness příležitostí a šetří jim čas a peníze díky slevám přímo ve fitness centrech, přináší fitness centrům více okamžitých příjmů a také jedinečný a 100% cílený marketingový kanál. Projekt v sobě spojuje potenciál dvou oborů, které v posledních letech zažívají obrovský růst. Prvním z nich je trend zdravého životního stylu. Druhým je pak cestovní průmysl – jeden z klíčových trendů 21. století.
Autoři chtějí touto aplikací podpořit zdravý životní styl v USA. Proto je projekt je od samého počátku cílen na severoamerický trh, který je globálně zdaleka největší a nejrychleji rostoucí. Další fází bude expanze na další světové trhy.
První autor je vizionář a zkušený podnikatel v řadě oborů (například reality, přímý prodej a zábavní průmysl), který ví, jak začít byznys.
Druhý autor během své více než dvacetileté kariéry nasbíral zkušenosti z mnoha různých oborů, včetně IT, financí, telekomunikací a poradenských služeb.
Autoři osobně vedou tým designérů a vývojářů od kterých získali velmi cenné rady týkající se návrhu mobilní aplikace.
Autoři doposud z vlastních zdrojů investovali 100.000 $, aby vyvinuli mobilní aplikaci pro cestovatele a také webové rozhraní pro fitness centra a fitness trenéry, které jsou z 95 % hotovy. Vývoj je nyní téměř hotov a beta verze aplikace je nahrána na App Store / Google Play. Aktuálně projevila zájem o úzkou spolupráci jedna z globálních fitness značek - Puma, jednají o budoucím propojení jejich komunit a implementaci přístupu do e-shopu Puma pro uživatele přímo z aplikace. Finanční prostředky od investora budou použity pro spuštění již připravených B2B a B2C marketingových aktivit na americkém trhu, a také pro spuštění affiliate programů s komerčními zdravotními pojišťovnami v USA.
Celková výše poptávané investice činí 400.000 $, investici lze ovšem rozložit na menší části od 100.000 $.