82% nových maminek se cítí osaměle. Díky tomuto průzkumu, který autoři udělali mezi více než tisíci maminek dospěli k názoru, že jejich řešení v podobě aplikace je opravdu potřeba. Myšlenka a zároveň cíl je, aby už se žádná maminka necítila osaměle. Jakmile se totiž necítí dobře maminka, je to poznat na celé rodině. K tomuto účelu autoři vyvinuli aplikaci, která primárně problém se samotou a tedy nalezení nových maminek- kamarádek řeší. Řeší ho vyvinutý speciální algoritmus, který mamince v aplikaci ukazuje procentuální názorovou shodu a zároveň vzdálenost od samotné maminky. Sekundární cíl projektu si dává za úkol seznámení maminek a vzájemné setkání v reálném životě a terciální cíl je, aby maminka za pět let vše co potřebuje, našla v naší aplikaci.
Do projektu bylo již zainvestováno přes 2 000 000 Kč. Momentálně je hotové MVP produktu na všechny typy platforem (Android, IOS, Web). Aplikace má již přes 3 tisíce uživatelů a navazují se spolupráce s několika společnostmi. Tým také spolupracuje s několika psychology zaměřenými na tuto cílovou skupinu.
Aktuálně se hledá investor především kvůli nedostatku financí na další rozvoj aplikace a získání většího počtu uživatelů a klientů.
Projekt hledá finanční investici ve výši 3 miliony až 20% podíl. S touto investicí plánují nabrat uživatele, kterým dodají větší uživatelský zážitek díky nový funkcím, vstoupí na další trhy a nabídnou partnerům (firmám) větší dosah.
Zároveň se také dosáhneme nejen našeho primárního cíle, a to spokojené maminky, ale zároveň i našich dalších cílů. Chtěli bychom ve třetím roce přibrat další investory a proto bychom potřebovali uvolnit 5%. Jakmile příjde další investor valuace firmy vzroste. Zároveň bude mít investor jistotu, že my budeme mnohem usilovněji pracovat na splnění těch cílů.
KPI- počet uživatelů, počet měsíčních aktivních uživatelů, počet partnerů, obrat.
Procenta se předají dalšímu investorovi. V podstatě budou navráceny do společnosti.